Współpraca marki Rockstar oraz The Collective rozpoczęła się od projektu SHIF7League, czyli największej w Polsce amatorskiej ligi gamingowej, w której znani twórcy połączyli swoje siły, tworząc zespoły rywalizujące ze sobą wspólnie ze swoimi fanami. W SHIF7 zaangażowani byli najpopularniejsi raperzy i osoby ze świata muzyki (m.in. Żabson, Young Leosia, Chillwagon KrzyKrzysztof), twórcy internetowi z E-KIPĄ i TeamX na czele, sportowcy i e-sportowcy (m.in. Bartek Kapustka i czołowi reprezentanci polskiej sceny FIFA – Polako, czy Miłosz93) oraz znani streamerzy Twitcha. To pierwszy z projektów, który jest urzeczywistnieniem wizji The Collective – łączenia ludzi o różnych pasjach z różnych przestrzeni kreatywnych (moda, muzyka, sport, gaming, sztuka), którymi interesuje się najmłodsza grupa odbiorców.
Zobacz również
To, że Rockstar uwierzył w wizję i potencjał The Collective, SHIF7 oraz nasz pomysł na kreowanie rozrywki dla młodych fanów, jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Wszystko, co tworzymy, robimy z myślą o naszym community. Chcemy dawać świeżą rozrywkę, rozwijać młode i utalentowane osoby, a ponad wszystko łączyć różne pasje w nieoczywisty sposób. Naszą intencją jest zmiana stereotypów i pokazywanie, że można inaczej, dlatego The Collective jest miejscem dla świadomych brandów, które wierzą w taki model budowania komunikacji z młodymi odbiorcami. Rockstar jest strategicznym Partnerem The Collective, z którym wspólnie realizujemy ten plan – komentuje Wojtek Małysz z The Collective.
Kolejnym efektem współpracy marki Rockstar oraz The Collective jest kampania ambientowa pod hasłem WALL OF FAME POLSKIEGO RAPU. Kampania rozpoczęła się od stworzenia murali zlokalizowanych na Pawilonach, przy ul. Nowy Świat 22/28 w Warszawie, które każdy może obejrzeć do 14 lipca 2022. Trzy ściany przedstawiają różne okresy rozwoju polskiego rapu, nawiązując do różnych wykonawców i utworów. Pozostałe dwie ściany są z brandowym przesłaniem marki Rockstar z hasłem „Doładuj siebie słuchając dźwięków miasta”.
W proces twórczy byli zaangażowani Alek Morawski (@LisKula) oraz ekipy Rap Genius Polska i The Collective. Za realizację odpowiadało Good Looking Studio. Aktywności w obszarze social media są prowadzone pod #DzwiekiMiasta na kanałach jak: The Collective, Rockstar, Grail Point, Hypetalk, Turtle, Rap Genius Polska. Sceneria murali została kreatywnie wykorzystana jako scena koncertowa, gdzie hiphopowy skład Chillwagon z takimi raperami Borixon, Qry, Olsza Kumpel oraz ZetHa wystąpił na koncercie pod hasłem #DzwiekiMiasta 23.06.22 o 21.00. Relację z tego wydarzenia wszyscy mogli zobaczyć w mediach społecznościowych The Collective (TikTok, Instagram).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rockstar Energy Drink – Doładuj Każdego Siebie to nowa platforma marki, która skierowana jest do tych miłośników napojów energetycznych, którzy kochają wykorzystywać każdy dzień do maksimum. Życie ludzi jest dziś zajęte bardziej niż kiedykolwiek – każdego dnia pragniemy móc robić wszystko, na co mamy ochotę. Porusza to jednak kwestię nie tylko pasji życia, ale także energii, której z tego powodu potrzebujemy czasem jeszcze więcej. Zdajemy sobie sprawę, że konsumenci Rockstar Energy Drink to osoby, które mają do zrealizowania wiele różnych celów każdego dnia.
Dzięki „Doładuj Każdego Siebie” chcemy pokazać, że nasze napoje są zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić współczesne życie, w którym pragniemy funkcjonować do maksimum na wielu rożnych płaszczyznach. To właśnie Rockstar Energy Drink zapewni Ci to niezbędne paliwo do działania, gdy tego najbardziej potrzebujesz – każda puszka jest wypełniona energetyzującą mieszanką kofeiny, witaminy B i witaminy C, aby wspierać doładowaniem na każdym etapie dnia.
Kontynuacja niestandardowych działań contentowych marki Rockstar z The Collective jest planowana w tym roku w Q3 i Q4, a szczegóły tej współpracy zostaną ujawnione niebawem.