– To dopiero początek kampanii eurobanku i przygód wampirów, które będą poznawały świat finansów. Tym razem wampiry odkrywają korzyści konta eurobanku – mówi Maciej Porębski, Creative Director Leo Burnett Warszawa.
W spotach telewizyjnych będziemy mogli śledzić dalsze losy trzech wampirów: Felixa, Vlada i Maćka oraz ich zmagania z niecodzienną codziennością.
Zobacz również
Bohaterów kampanii oraz szczegóły oferty można poznać jeszcze lepiej dzięki stronie www.WAMPIRYw.pl oraz działaniom w social media.
Wsparciem kampanii są również materiały wizualne m.in. witryny banku dedykowane kontu z limitem kredytowym.
Agencja Leo Burnett wygrała przetarg na reklamową obsługę eurobanku. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2018 roku i obejmuje działania z zakresu ATL.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing