Wampir u dentysty, czyli nowa odsłona kampanii eurobanku przygotowana przez Leo Burnett Warszawa

23 marca rusza kolejna część kampanii eurobank „Na codzienne i niecodzienne sprawy”, przygotowanej przez agencję Leo Burnett. Najnowsza jej odsłona promuje konto z limitem kredytowym i w zabawny sposób akcentuje jego główne benefity.
O autorze
0 min czytania 2018-03-26

To dopiero początek kampanii eurobanku i przygód wampirów, które będą poznawały świat finansów. Tym razem wampiry odkrywają korzyści konta eurobanku – mówi Maciej Porębski, Creative Director Leo Burnett Warszawa.

W spotach telewizyjnych będziemy mogli śledzić dalsze losy trzech wampirów: Felixa, Vlada i Maćka oraz ich zmagania z niecodzienną codziennością.

Bohaterów kampanii oraz szczegóły oferty można poznać jeszcze lepiej dzięki stronie www.WAMPIRYw.pl oraz działaniom w social media.

Wsparciem kampanii są również materiały wizualne m.in. witryny banku dedykowane kontu z limitem kredytowym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Leo Burnett wygrała przetarg na reklamową obsługę eurobanku. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2018 roku i obejmuje działania z zakresu ATL.

Słuchaj podcastu NowyMarketing