fot. Warexpo
Jeśli cenicie ład przestrzenny, atrakcyjną wizualnie kreację i jesteście ciekawi, jak będzie wyglądała przyszłość reklamy zewnętrznej wspartej rozwiązaniami smart city w mieście, słuchajcie audycji z udziałem ekspertów z Warexpo oraz zaproszonych przez nich gości. Swoją wiedzą i opinią podzielą się m.in.: Marcin Ochmański – prezes Warexpo, Ania Światłowska i Wojciech Pawliński – projektanci graficzni, których prace nierzadko można zobaczyć w przestrzeni Warszawy.
Zobacz również
A jeśli do tego lubicie dobrą muzykę i chcecie się dowiedzieć, jacy artyści będą się liczyć w 2020 roku na antenie Radia Kampus i poza nią, zobaczcie spot akcji #TakBrzmi2020 emitowany na trzech gigantycznych ekranach na stacji metra Świętokrzyska.
W akcji #TakBrzmi2020 Radio Kampus pokazuje 10 zdolnych artystów młodego pokolenia, którzy już pierwszymi dokonaniami obiecują coś ciekawego. Muzycznie prezentują bardzo różne światy. Mamy przedstawicieli ambitnego popu (Wilhelm, Kacperczyk, Ala Zastary), jest elektronika (Lua Preta, Pepe., Lasy), rap (Mata, Miętha, Schafter) i techno (Vtss). Taki wybór odzwierciedla profil muzyczny Radia Kampus.
Spoty #TakBrzmi2020 emitowane będą do końca stycznia na zarządzanych przez Warexpo trzydziestometrowych ekranach w przejściu podziemnym pomiędzy I a II linią metra na stacji Świętokrzyska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ekspertów z Warexpo i ich gości usłyszeć będzie można na antenie radia w drugiej połowie stycznia i w lutym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing