Warexpo i Radio Kampus podają trendy reklamowe i muzyczne na rok 2020

Warexpo w partnerstwie z Radiem Kampus, na antenie i w przestrzeni miejskiej, podają trendy reklamowe i muzyczne, które kształtować będą rok 2020.
O autorze
1 min czytania 2020-01-17

fot. Warexpo

Jeśli cenicie ład przestrzenny, atrakcyjną wizualnie kreację i jesteście ciekawi, jak będzie wyglądała przyszłość reklamy zewnętrznej wspartej rozwiązaniami smart city w mieście, słuchajcie audycji z udziałem ekspertów z Warexpo oraz zaproszonych przez nich gości. Swoją wiedzą i opinią podzielą się m.in.: Marcin Ochmański – prezes Warexpo, Ania Światłowska i Wojciech Pawliński – projektanci graficzni, których prace nierzadko można zobaczyć w przestrzeni Warszawy.

A jeśli do tego lubicie dobrą muzykę i chcecie się dowiedzieć, jacy artyści będą się liczyć w 2020 roku na antenie Radia Kampus i poza nią, zobaczcie spot akcji #TakBrzmi2020 emitowany na trzech gigantycznych ekranach na stacji metra Świętokrzyska.

W akcji #TakBrzmi2020 Radio Kampus pokazuje 10 zdolnych artystów młodego pokolenia, którzy już pierwszymi dokonaniami obiecują coś ciekawego. Muzycznie prezentują bardzo różne światy. Mamy przedstawicieli ambitnego popu (Wilhelm, Kacperczyk, Ala Zastary), jest elektronika (Lua Preta, Pepe., Lasy), rap (Mata, Miętha, Schafter) i techno (Vtss). Taki wybór odzwierciedla profil muzyczny Radia Kampus.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty #TakBrzmi2020 emitowane będą do końca stycznia na zarządzanych przez Warexpo trzydziestometrowych ekranach w przejściu podziemnym pomiędzy I a II linią metra na stacji Świętokrzyska.

Ekspertów z Warexpo i ich gości usłyszeć będzie można na antenie radia w drugiej połowie stycznia i w lutym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się