Tegoroczna kampania Monclera „Warmer Together” to pierwsze wspólne przedsięwzięcie artystyczne Ala Pacino i Roberta De Niro z marką. Marka znana z puchowych kurtek i odzieży w stylu alpejskim rozszerza swoją tożsamość – to już nie tylko ochrona przed zimnem, ale także symbol międzyludzkich więzi i emocji. Kampania „Warmer Together” dzieli się na pięć motywów: Friendship, Respect, Connection, Trust, Warmth.
Zobacz również
Moncler, założony w 1952 r. w Alpach, od lat buduje swoją narrację wokół pojęcia „ciepła”.
– Pojęcie ciepła nigdy nie dotyczyło tego, co na zewnątrz. Zawsze chodziło o to, co w środku – deklaruje Robert De Niro w teaserze kampanii.
Czarno-białe zdjęcia legendarnych hollywoodzkich aktorów zrealizował w Nowym Jorku fotograf o pseudonimie Platon.
Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]
– Przez dekady Moncler kojarzył się z kurtkami zimowymi i puchowymi, ale ja zawsze uważałem, że Moncler to coś głębszego: miłość i poczucie wspólnoty. Te wartości ukształtowały wszystko, co zrobiliśmy (…). Poprzez swoją historię przyjaźni Al Pacino i Robert De Niro uosabiają wszystko, co nasza marka naprawdę reprezentuje: uczucie, ciepło i przekonanie, że razem jesteśmy lepsi – opowiada Remo Ruffini, CEO Monclera.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Przyjaźń to najwspanialsza rzecz, jaką możesz mieć. Przyjaciele, ludzie, z którymi dzielisz ten sam świat, do których masz zaufanie. I z którymi w ten sposób patrzysz na życie – dodaje Al Pacino.
Outdoor, prasa i Bill Withers w nowej odsłonie
Kampania „Warmer Together” prowadzona jest globalnie i obejmuje reklamę outdoorową, prasę i media społecznościowe. Całej akcji towarzyszy zestaw krótkich filmów i materiały zza kulis kampanii dostępne w online.
Ponadto, autorzy i pomysłodawcy działań przygotowali również autorską wersję klasyku Billa Withersa „Lean on Me” w wykonaniu artysty i ambasadora Monclera, Tobe Nwigwe, we współpracy z jego żoną, Fat. Wybór piosenki nie jest przypadkowy, bowiem ma podkreślać motywy solidarności i wsparcia, jaki występuje m.in. pomiędzy Robertem De Niro i Alem Pacino.
Zdjęcia: Moncler