„Warmer Together”: firma Moncler, Al Pacino i Robert De Niro przedefiniowują znaczenie prawdziwej bliskości

„Warmer Together”: firma Moncler, Al Pacino i Robert De Niro przedefiniowują znaczenie prawdziwej bliskości
Firma odzieżowa Moncler rusza z globalną kampanią „Warmer Together”, łącząc ikony Hollywood – Ala Pacino i Roberta De Niro. Wszystko to w symbolicznej opowieści o przyjaźni, zaufaniu i ciepłe, które zaczyna się w nas samych.
O autorze
1 min czytania 2025-10-17

Tegoroczna kampania Monclera „Warmer Together” to pierwsze wspólne przedsięwzięcie artystyczne Ala Pacino i Roberta De Niro z marką. Marka znana z puchowych kurtek i odzieży w stylu alpejskim rozszerza swoją tożsamość – to już nie tylko ochrona przed zimnem, ale także symbol międzyludzkich więzi i emocji. Kampania „Warmer Together” dzieli się na pięć motywów: Friendship, Respect, Connection, Trust, Warmth.

Moncler, założony w 1952 r. w Alpach, od lat buduje swoją narrację wokół pojęcia „ciepła”.

– Pojęcie ciepła nigdy nie dotyczyło tego, co na zewnątrz. Zawsze chodziło o to, co w środku – deklaruje Robert De Niro w teaserze kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czarno-białe zdjęcia legendarnych hollywoodzkich aktorów zrealizował w Nowym Jorku fotograf o pseudonimie Platon.

– Przez dekady Moncler kojarzył się z kurtkami zimowymi i puchowymi, ale ja zawsze uważałem, że Moncler to coś głębszego: miłość i poczucie wspólnoty. Te wartości ukształtowały wszystko, co zrobiliśmy (…). Poprzez swoją historię przyjaźni Al Pacino i Robert De Niro uosabiają wszystko, co nasza marka naprawdę reprezentuje: uczucie, ciepło i przekonanie, że razem jesteśmy lepsi – opowiada Remo Ruffini, CEO Monclera.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Przyjaźń to najwspanialsza rzecz, jaką możesz mieć. Przyjaciele, ludzie, z którymi dzielisz ten sam świat, do których masz zaufanie. I z którymi w ten sposób patrzysz na życie – dodaje Al Pacino.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Outdoor, prasa i Bill Withers w nowej odsłonie

Kampania „Warmer Together” prowadzona jest globalnie i obejmuje reklamę outdoorową, prasę i media społecznościowe. Całej akcji towarzyszy zestaw krótkich filmów i materiały zza kulis kampanii dostępne w online.

Ponadto, autorzy i pomysłodawcy działań przygotowali również autorską wersję klasyku Billa Withersa „Lean on Me” w wykonaniu artysty i ambasadora Monclera, Tobe Nwigwe, we współpracy z jego żoną, Fat. Wybór piosenki nie jest przypadkowy, bowiem ma podkreślać motywy solidarności i wsparcia, jaki występuje m.in. pomiędzy Robertem De Niro i Alem Pacino.

Zdjęcia: Moncler

PS Hollywood spotyka ekologię: Samuel L. Jackson w kampanii Vattenfall promuje farmy wiatrowe

PS2 Tilda Swinton tańczy dla Gentle Monster: gdy reklama staje się performance’em