Warsaw Analytics – nowa społeczność oraz kanał YouTubie skierowany do marketerów

Grupa marketerów i analityków z wieloletnim doświadczeniem zakłada kanał na YouTubie i społeczność Warsaw Analytics.
O autorze
0 min czytania 2020-04-22

W przeciągu ostatnich 10 lat pomysłodawcy przedsięwzięcia pracowali przy prestiżowych i wieloletnich projektach edukacyjnych, m. in. Internetowe Rewolucje, Google Partners, Google for Startups – Campus Warsaw, Marketing Masters, czy Semcamp University.

Misją Warsaw Analytics jest dostarczanie praktycznej wiedzy ze świata marketingowo-techonologicznego m.in na temat analizy danych, systemów reklamowych czy wykorzystania rozwiązań chmurowych. Misja będzie realizowana między innymi poprzez poniższe inicjatywy.

  • „Weekly” to regularne i zautomatyzowane zbieranie wiedzy z całego świata i jego selekcja, na ten najbardziej wartościowy.
  • Dla społeczności Warsaw Analytics będzie udostępnimy szereg darmowych materiałów i kursów na platformie do edukacji online.
  • Wiedza będzie również upowszechniana w formie wideo, na kanale na YouTubie.

Autorem i pomysłodawcą projektu jest Oskar Maciejek, wiceprezes Szkoły Marketing Masters.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj