Wśród polskich ambasadorów, wspieranej przez Warsaw Creatives akcji Różowa Wstążka ELC, znaleźli się: Magda Boczarska, Olivier Janiak oraz Sandra Kubicka. Tradycyjnie już działania rozpoczęły się 1 października, tym razem od opublikowania na koncie instagramowym Magdy Boczarskiej czarno-białego zdjęcia autorstwa znanej polskiej fotografki Zuzy Krajewskiej. Zdjęcie Boczarskiej oznaczone zostało, nawiązującą do symbolu kampanii, różową „wstążką”, która łączyć będzie fotografie wszystkich biorących w akcji osób. Wsparcie, odbywającej się w dużej mierze w social mediach kampanii, zadeklarowało szerokie grono osób, między innymi: Roma Gąsiorowska, Zosia Ślotała czy Urszula Dębska.
Zobacz również
Uzupełnieniem kampanii prowadzonej w social mediach jest wydanie przewodnika do samobadania piersi dla kobiet, które zaprezentowane zostało poprzez niezwykłe zdjęcia Zuzy Krajewskiej. Przewodnik będzie dostępny w wersji drukowanej w salonach Sephory oraz Douglas oraz w wersji elektronicznej.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
O akcji Różowa Wstążka Estée Lauder Companies – październik 2019
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Polski oddział Estée Lauder Companies co roku, od samego początku istnienia firmy w Polsce, realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie szerzymy świadomość o raku piersi oraz zbieramy fundusze na naukowe badania medyczne. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg, a do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż. Estée Lauder Companies oraz niektórzy Partnerzy oferujący limitowane edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekazać̨ fundusze na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom i aktywnościom.