Tegoroczna, trzecia już edycja Warsaw Email Summit odbędzie się 1 października 2015 w nastrojowych wnętrzach warszawskiego Space Clubu. Jej głównym celem jest stworzenie platformy swobodnej wymiany doświadczeń, promocji innowacji i nowych rozwiązań, pozwalających na prowadzenie skutecznych działań marketingowych. Grono prelegentów zasilą reprezentanci firm od lat skutecznie realizujących e-mail i omnichannel marketing, takich jak:
- optivo – jeden z liderów branży e-mail marketingu i wielokanałowości. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres działań, począwszy od wysyłki newsletterów i wiadomości w ramach kampanii, poprzez usługi biznesowe i konsulting, aż po stałą wymianę know-how w zakresie efektywnej komunikacji.
- PayPal – system umożliwiający szybkie, bezpieczne i wygodne dokonywanie i otrzymywanie płatności online. Najczęściej wybierana metoda rozliczeń w serwisach aukcyjnych i sklepach internetowych.
- Glossybox –międzynarodowa firma, znana w Polsce jako beglossy.pl. Jedna z pierwszych na naszym rynku usług w modelu subskrypcyjnym pozwalająca na przetestowanie dobranych przez ekspertów kosmetyków.
- WakacyjniPiraci.pl – strona i aplikacja gromadząca najlepsze oferty podróżnicze. Serwis działający z ogromnym sukcesem na międzynarodowych rynkach.
- Lubasz i Wspólnicy–kancelaria Radców Prawnych o ogólnopolskim zasięgu działania, świadcząca kompleksowe doradztwo prawne dla biznesu, dostarczając rozwiązania prawne gwarantujące bezpieczeństwo i skuteczność działania w obrocie gospodarczym.
- fly.pl – internetowe biuro podróży, które od lat dzieli się z użytkownikami doświadczeniem w obszarze produktów turystycznych
Program konferencji został ułożony z myślą o zapewnieniu uczestnikom świeżej dawki praktycznej wiedzy, niezbędnej do prowadzenia i optymalizacji skutecznych kampanii e-mail marketingowych oraz zainspirowaniu ich do realizacji nowych pomysłów. Tematem przewodnim wydarzenia jest „Ecommerce Success on Autopilot”. Organizatorzy konferencji chcą w ten sposób pokazać, że wśród mnogości najnowszych rozwiązań w obszarze handlu elektronicznego wciąż możliwe jest skuteczne, a zarazem niezwykle proste dotarcie do właściwych konsumentów i wsparcie sprzedaży.
Zobacz również
Zaproszeni eksperci przybliżą case studies obejmujące tematy związane z rekomendacjami, personalizacją i segmentacją, marketing automation, omnichannel marketing czy aspektami prawnymi. To niepowtarzalna okazja, aby dowiedzieć się więcej o panujących i nadchodzących trendach, odkryć najskuteczniejsze sposoby na realizację celów sprzedażowych oraz wymienić się najlepszymi praktykami i know-how.
Poza konkurencyjnym wyborem specjalistów, wyróżnikiem wydarzenia jest odbywający się tuż po prelekcjach, moderowany Networking Event. Jego celem jest propagowanie idei networkingu jako narzędzia, pozwalającego osiągnąć sukces w dzisiejszym biznesie. Sesja moderowana przez eksperta w dziedzinie zarządzania sieciami zawodowymi pozwoli na nawiązanie owocnych kontaktów i wymianę doświadczeń z przedstawicielami różnych branż.
Ubiegłoroczna odsłona tego wyjątkowego spotkania przedstawicieli świata marketingu zgromadziła ponad 140 gości i prelegentów, którzy mieli okazję podzielić się wiedzą z zakresu skutecznego dotarcia do konsumentów. Relację z ubiegłorocznej edycji wydarzenia można zobaczyć w tym miejscu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorem wydarzenia jest firma optivo–wielokrotnie nagradzany lider e-mail marketingu w Europie. Partnerami honorowymi została Izba Gospodarki Elektronicznej eCommerce Polska oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Nowy Marketing, AD MONKEY, Marketing Przy Kawie, Harvard Business Review Polska, mensis.pl, Nowoczesna Firma, e-biznes.pl, Online Marketing Polska oraz MARKETER+.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rejestracja, program wydarzenia, informacje na temat obecnych na Warsaw Email Summit ekspertów oraz towarzyszącego wydarzeniu networkingu są dostępne pod tym adresem.