Warszawskie Bio Family zaczepia sieć McDonald’s

Warszawskie Bio Family zaczepia sieć McDonald’s
Supermarket Bio Family postanowił dać prztyczka w nos sieci McDonald's odpowiadając na billboard fast fooda podobnym nośnikiem reklamowym, lecz ze zdrowszą ofertą produktów.
O autorze
1 min czytania 2019-04-24

Zaczepki marek są dość powszechnym działaniem marketingowym. Najbardziej znane są z tego brandy fast foodowe, takie jak Burger King, KFC czy McDonald’s. Ta pierwsza sieć w 2018 roku stworzyła specjalną akcję, w ramach której każda osoba znajdująca się w okolicach restauracji McDonald’s, otrzymywała Whoopera za centa.

Teraz prztyczka w nos sieci McDonald’s postanowił dać supermarket Bio Family, który oferuje swoim klientom ekologiczne i zdrowe produkty. W Warszawie pojawił się billboard marki fast foodowej, reklamujący „duży wybór, w dobrej cenie”. Na nośniku reklamowym widniało wobec tego zdjęcie burgera, frytek oraz coca-coli – w zestawie za 12 zł.

Poniżej pojawił się billboard supermarketu Bio Family, na którym w podobny sposób zareklamowano produkty marki, lecz oznaczono je napisem „Ekologiczny wybór, zdrowa cena”.

Musimy przyznać, że pomysł świetny ;).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Po tym, jak rosyjski oddział Burger Kinga stwierdził, że horror na podstawie prozy Stephena Kinga „To” jest najdłuższą reklamą konkurencji, ponieważ wizerunek klauna Pennywise’a za bardzo przypomina postać Ronalda McDonalda, marka postanowiła zadziałać i na premierze filmu w Niemczech zażartowała z sieci fast foodów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

A tu przykład innej „walki” między Burger Kingiem a siecią McDonald’s.