TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Warto zmienić bank – Kevin Spacey w spotach Banku Zachodniego WBK

Bank Zachodni WBK zrealizował z sukcesem kolejny etap fuzji – całkowitą integrację marki „Kredyt Bank”. Promocję oferty oraz nowe pozycjonowanie Banku Zachodniego WBK wesprze słynny amerykański aktor, dwukrotny laureat Oscara – Kevin Spacey.
O autorze
1 min czytania 2013-10-01

Z końcem września zakończył się kolejny etap fuzji, zakładający ujednolicenie oferty w całej sieci oraz wycofanie z rynku marki „Kredyt Bank”, zgodnie z pierwotnym założeniem, że połączony bank będzie działał pod marką Bank Zachodni WBK. Proces integracji rozpoczął się 4 stycznia 2013 r. rejestracją połączenia.

Wprowadzenie jednolitej marki zostanie podkreślone zintegrowaną kampanią reklamową. Bank przygotował jesienną ofensywę marketingową, w której twarzą kampanii będzie amerykański aktor, dwukrotny laureat Oscara Kevin Spacey.

– To dobry moment, aby rozpocząć budowanie silnej, rozpoznawalnej marki trzeciej największej instytucji finansowej w Polsce. Zakończyliśmy właśnie bardzo istotny, najbardziej widoczny dla naszych klientów etap fuzji – wprowadzenie marki Banku Zachodniego WBK w całej połączonej sieci, dla wszystkich klientów. Teraz, poprzez kampanię, chcemy im zaprezentować nowy wizerunek. Jestem przekonany, że Kevin Spacey wesprze nowe pozycjonowanie banku zorientowanego na długofalowe relacje z klientami, oparte na wzajemnym zaufaniu i wspierającego ich skutecznie w realizacji planów – uważa Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu.

Wybór Kevina Spacey jest nieprzypadkowy. Błyskotliwy, znany z profesjonalizmu, inteligencji i poczucia humoru aktor świetnie wpisuje się w nowe pozycjonowanie Banku Zachodniego WBK – banku godnego zaufania, skutecznego, wygodnego i nowoczesnego. Banku dla tych, którzy wymagają więcej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Właśnie pozytywne postrzeganie aktora i cechy mu przypisywane powodują, że Kevin Spacey doskonale portretuje naszego docelowego klienta: wymagającego, ceniącego jakość i relacje. Z drugiej strony aktor dobrze komunikuje się z młodszą grupą docelową: docenia niekonwencjonalne rozwiązania, zachęca do oryginalnych pomysłów wykorzystujących nowe technologie czy kanały komunikacji – dodaje Artur Sikora.

Pierwszym produktem promowanym w jesiennej kampanii jest Konto Godne Polecenia. To produkt bardzo dobrze oceniany przez jego użytkowników. Aż 96% jego posiadaczy deklaruje, że poleciłoby go innym. Uzupełnieniem tej kampanii będzie komunikacja aplikacji mobilnej BZWBK24, która umożliwia wygodne korzystanie z konta.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bank wykorzysta w promocji TV, prasę, internet, outdoor, media własne i media społecznościowe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spot reklamowy konta (45’) pojawi się w stacjach głównych, m.in. TVP, TVN, Polsat oraz tematycznych.

Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising, za przygotowanie kreacji interaktywnych agencja LemonSky, za negocjacje z gwiazdą Business Sport Solutions. Zakup mediów powierzono Starcomowi. Reżyserem spotów jest Jurek Bogajewicz („Kasia i Tomek”, „Niania”, „Camera Café”), a wyprodukował je dom produkcyjny Propeller Film.