Kolejny tydzień z rzędu w czołówce aktywnych marek były LANCIA i NISSAN. Ranking zamykają CHEVROLET oraz HYUNDAI.
Zobacz również
Drugie miejsce, podobnie jak w poprzednim tygodniu zajęła TELEKOMUNIKACJA, z kwotą 14,7 mln zł. Wśród marek z tego sektora największą aktywnością wykazał się PRACUJ.PL z kwotą 1,78 mln zł, nieznacznie wyprzedzając T-MOBILE – 1,75 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się marki: PLAY, ORANGE i HEYAH.
Trzecim sektorem w badanym okresie był ROZRYWKA KULTURA z wartością 11,4 mln zł. Sektor ten utrzymał pozycję z poprzedniego tygodnia, na jego łączną wartość złożyły się: aktywność marki POLSKIE KSIAZKI TELEFONICZNE – 6,4 mln zł, na kolejnych miejscach MULTIMEDIA POLSKA, DJANGO FILM KINOWY, LOTTO, SESJE FILM KINOWY.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na czwartym miejscu znalazła się SPRZEDAZ z wartością 6,9 mln zł. W porównaniu do poprzedniego tygodnia sektor ten awansował o jedną pozycję. Marką o największej wartości w tym sektorze był TAGOMAGO.PL SKLEP INTERNETOWY – 0,98 mln zł, kolejne pozycje zajęły marki: IKEA, SONY CENTRE, MEDIA MARKT i SATURN AGD I RTV.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pierwszy raz w rankingu sektorów znalazła się ZYWNOSC, z wartością 6,1 mln zł zajęła piąte miejsce. Czołową marką okazała się tutaj WARKA – 1,6 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się: DESPERADOS, JACOBS, TWIX i ACTIVIA.
1. MOTORYZACJA TRANSPORT Szacowana wartość ogółem:15 672 147 zł
Przykład kreacji dla marki: RENAULT – Billboard, onet.pl
2. TELEKOMUNIKACJA Szacowana wartość ogółem:14 695 066 zł
Przykład kreacji dla marki: PRACUJ.PL – Rectangle, babol.pl
3. ROZRYWKA KULTURA Szacowana wartość ogółem:11 426 933 zł
4. SPRZEDAZ Szacowana wartość ogółem:6 912 095 zł
5. ZYWNOSC Szacowana wartość ogółem:6 130 747 zł