Wartość reklamy internetowej DISPLAY 14-20 stycznia 2013 – TOP 5 sektorów

PentagonAdEx dokonał wyceny wartości reklamy internetowej w okresie od 14 do 20 stycznia 2013 roku. Ponownie największą szacowaną wartością wykazała się MOTORYZACJA TRANSPORT z kwotą 15,7 mln zł. Najaktywniejszą marką z tego sektora była marka RENAULT z szacowaną wartością 2,8 mln zł.
O autorze
1 min czytania 2013-02-07

Kolejny tydzień z rzędu w czołówce aktywnych marek były LANCIA i NISSAN. Ranking zamykają CHEVROLET oraz HYUNDAI. 

 

Drugie miejsce, podobnie jak w poprzednim tygodniu zajęła TELEKOMUNIKACJA, z kwotą 14,7 mln zł. Wśród marek z tego sektora największą aktywnością wykazał się PRACUJ.PL z kwotą 1,78 mln zł, nieznacznie wyprzedzając T-MOBILE – 1,75 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się marki: PLAY, ORANGE i HEYAH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Trzecim sektorem w badanym okresie był ROZRYWKA KULTURA z wartością 11,4 mln zł. Sektor ten utrzymał pozycję z poprzedniego tygodnia, na jego łączną wartość złożyły się: aktywność marki POLSKIE KSIAZKI TELEFONICZNE – 6,4 mln zł, na kolejnych miejscach MULTIMEDIA POLSKA, DJANGO FILM KINOWY, LOTTO, SESJE FILM KINOWY.

Na czwartym miejscu znalazła się SPRZEDAZ z wartością 6,9 mln zł. W porównaniu do poprzedniego tygodnia sektor ten awansował o jedną pozycję. Marką o największej wartości w tym sektorze był TAGOMAGO.PL SKLEP INTERNETOWY – 0,98 mln zł, kolejne pozycje zajęły marki: IKEA, SONY CENTRE, MEDIA MARKT i SATURN AGD I RTV.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pierwszy raz w rankingu sektorów znalazła się ZYWNOSC, z wartością 6,1 mln zł zajęła piąte miejsce. Czołową marką okazała się tutaj WARKA – 1,6 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się: DESPERADOS, JACOBS, TWIX i ACTIVIA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poprzednie zestawienie >>>

1. MOTORYZACJA TRANSPORT Szacowana wartość ogółem:15 672 147 zł

Przykład kreacji dla marki: RENAULT – Billboard, onet.pl

2. TELEKOMUNIKACJA Szacowana wartość ogółem:14 695 066 zł

Przykład kreacji dla marki: PRACUJ.PL – Rectangle, babol.pl

3. ROZRYWKA KULTURA Szacowana wartość ogółem:11 426 933 zł 

4. SPRZEDAZ Szacowana wartość ogółem:6 912 095 zł

5. ZYWNOSC Szacowana wartość ogółem:6 130 747 zł