WARZYWNA REWOLUCJA – Streetcom Polska wygrywa przetarg na obsługę nowej marki ZT Kruszwica

Agencja Streetcom Polska wygrała przetarg na całościową realizację kampanii wprowadzającej na rynek nowe pasty warzywne Wawrzyniec. Agencja odpowiada tym samym za strategię, kreację, zakup mediów oraz egzekucję działań. Właśnie rozpoczęła się realizacja kampanii launchującej produkt pod hasłem...
O autorze
1 min czytania 2017-07-24

…WARZYWNA REWOLUCJA. W przetargu brały udział 4 agencje reklamowe.

Streetcom współpracuje z ZT „Kruszwica” S.A. w zakresie kampanii product seeding od wielu lat dla różnych marek z portfolio spółki. Dotychczasowa współpraca z klientem poszerzy się zatem o obsługę marki Wawrzyniec w zakresie komunikacji i działań digitalowych, co jednocześnie wpłynie na rozszerzenie działalności samej agencji.

Główne cele kampanii to budowa trialu i świadomości nowego produktu. Aktywności zaplanowane zostały przede wszystkim w digitalu, ale będzie im towarzyszyć także szereg działań wspierających w punktach sprzedaży (materiały POS, ulotki, ekspozytory, standy). Zgodnie z zaplanowaną strategią, właśnie rozpoczęła się realizacja pierwszych działań dla nowej marki pod hasłem „Kroi się rewolucja”.

Agencja zaplanowała na ten rok także działania w social mediach, współpracę z influencerami oraz szeroko zakrojone kampanie product i idea seeding, bazujące na zaangażowaniu 100 tys. konsumentów wybranych spośród 450 tys. osób ze społeczności Streetcom. Kampania product seeding przeprowadzona zostanie w 2 transzach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pasty warzywne Wawrzyniec to w 100% roślinny i naturalny produkt, będący kompozycją odpowiednio dobranych warzyw oraz przypraw. Produkt kierowany jest do szerokiego grona odbiorców – przekąska dla osób zabieganych, propozycja dla rodzin z dziećmi, które próbują przemycić warzywa do diety, kulinarnych eksperymentatorów, a także wegetarian, wegan i innych osób, które z różnych powodów ograniczają mięso w diecie. Produkt pojawił się na rynku w czterech smakach (z grillowanym bakłażanem, z suszonymi pomidorami i żurawiną, z grillowaną cukinią i curry, z ciecierzycą, pieprzem i czarnuszką) i można go znaleźć na półkach w kanale nowoczesnym oraz tradycyjnym.

Wawrzyniec jest odpowiedzią na coraz wyraźniejsze trendy na rynku żywności i rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty roślinne, naturalne, przygotowywane tak jak w domu i równie smaczne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się