…WARZYWNA REWOLUCJA. W przetargu brały udział 4 agencje reklamowe.
Streetcom współpracuje z ZT „Kruszwica” S.A. w zakresie kampanii product seeding od wielu lat dla różnych marek z portfolio spółki. Dotychczasowa współpraca z klientem poszerzy się zatem o obsługę marki Wawrzyniec w zakresie komunikacji i działań digitalowych, co jednocześnie wpłynie na rozszerzenie działalności samej agencji.
Zobacz również
Główne cele kampanii to budowa trialu i świadomości nowego produktu. Aktywności zaplanowane zostały przede wszystkim w digitalu, ale będzie im towarzyszyć także szereg działań wspierających w punktach sprzedaży (materiały POS, ulotki, ekspozytory, standy). Zgodnie z zaplanowaną strategią, właśnie rozpoczęła się realizacja pierwszych działań dla nowej marki pod hasłem „Kroi się rewolucja”.
Agencja zaplanowała na ten rok także działania w social mediach, współpracę z influencerami oraz szeroko zakrojone kampanie product i idea seeding, bazujące na zaangażowaniu 100 tys. konsumentów wybranych spośród 450 tys. osób ze społeczności Streetcom. Kampania product seeding przeprowadzona zostanie w 2 transzach.
Pasty warzywne Wawrzyniec to w 100% roślinny i naturalny produkt, będący kompozycją odpowiednio dobranych warzyw oraz przypraw. Produkt kierowany jest do szerokiego grona odbiorców – przekąska dla osób zabieganych, propozycja dla rodzin z dziećmi, które próbują przemycić warzywa do diety, kulinarnych eksperymentatorów, a także wegetarian, wegan i innych osób, które z różnych powodów ograniczają mięso w diecie. Produkt pojawił się na rynku w czterech smakach (z grillowanym bakłażanem, z suszonymi pomidorami i żurawiną, z grillowaną cukinią i curry, z ciecierzycą, pieprzem i czarnuszką) i można go znaleźć na półkach w kanale nowoczesnym oraz tradycyjnym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wawrzyniec jest odpowiedzią na coraz wyraźniejsze trendy na rynku żywności i rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty roślinne, naturalne, przygotowywane tak jak w domu i równie smaczne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing