WDB HealthCare lokalnym partnerem Lloyd’s

WDB HealthCare, spółka z Grupy Tech Invest Group, otrzymała status Lloyd’s Coverholder. Wejście do struktur partnerskich światowego giganta umożliwia sprzedaż autorskich polis w imieniu Lloyd’s, co istotnie wzmacnia pozycję polskiej spółki na rynku.
O autorze
1 min czytania 2017-06-14

Uzyskanie licencji coverholdera brytyjskiego rynku ubezpieczeniowego Lloyd’s przez WDB HealthCare Sp.z o.o. wieńczy blisko 18 miesięcy wytężonych starań i otwiera całkowicie nowy rozdział w działalności spółki. Umowa daje nam pełen dostęp do całej gamy produktów zdrowotnych, w tym do kluczowego z naszego punktu widzenia Międzynarodowego Ubezpieczenia Zdrowotnego. Produkt ten przygotowaliśmy specjalnie z myślą o polskim kliencie segmentu premium i polskim rynku ubezpieczeń zdrowotnych – powiedział prezes i dyrektor zarządzający WDB HealthCare Arkadiusz Obcieszko.

Lloyd’s jest światowym potentatem ubezpieczeniowym, obecnym w ponad 200 państwach i terytoriach. W przeciwieństwie do większości ubezpieczeniowych marek, Lloyd’s nie jest spółką, lecz rynkiem, w ramach którego działają członkowie skupieni w syndykatach, którymi zarządzają agencje zarządzające.

Stabilność finansowa Lloyd’s wyrażona w bardzo wysokich ocenach ratingowych a co za tym idzie jego wiarygodność i wizerunek jest ogromnym wsparciem w budowaniu naszej pozycji i przewagi konkurencyjnej w tym całkowicie nowym segmencie ubezpieczeń zdrowotnych” – dodał prezes Obcieszko.

Jesteśmy dziś dumni z WDB HealthCare. Wejście do struktur Lloyd’s i praktyczne oraz prestiżowe korzyści z tego wynikające są bardzo ważne dla całej Grupy Tech Invest Group. Będą miały też wpływ na jej skonsolidowane wyniki” – zaznaczył Jacek Strzelecki, prezes Tech Invest Group, które posiada 70% udziałów WDB HealthCare.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

WDB HealthCare Sp. z o.o. jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się rynkiem prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce oraz krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Obecnie spółka koncentruje się na oferowaniu unikalnych na polskim rynku międzynarodowych ubezpieczeń zdrowotnych zapewniających ochronę i dostęp do leczenia i diagnostyki w najlepszych ośrodkach medycznych na całym świecie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się