Małgorzata Majewska posiada 15 lat doświadczenia w PR. Jej ekspertyza obejmuje realizację kompleksowych programów komunikacji marek i firm, kampanie edukacyjne, CSR, budowanie relacji z interesariuszami oraz komunikację kryzysową dla klientów z różnych sektorów, a w szczególności dla FMCG, handlu detalicznego i nowych technologii. Współtworzyła i realizowała wyróżniane w Polsce i za granicą projekty z zakresu influencer marketingu. Pracowała dla m.in. Procter&Gamble, Colgate-Palmolive, VIACOM Media Networks, Carrefour, Tesco, Coca-Cola, Panasonic, Grupa Żywiec, Diageo, Lockheed-Martin, Kodak, Genesys Telecommunications Laboratories, UPS, Gerber.
Zobacz również
W Weber Shandwick odpowiada za doradztwo strategiczne, zarządzanie programami komunikacji dla wybranych Klientów i projekty nowo biznesowe.
Aleksandra Majchrzak posiada 9-letnie doświadczenie w PR. Realizowała projekty z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, komunikacji wewnętrznej, projekty w mediach społecznościowych, kampanie CSR, a także wspierała komunikację prowadzoną podczas debiutów giełdowych. Koordynowała działania dla klientów z różnorodnych branż, takich jak motoryzacja, energetyka, transport, a także telekomunikacja, nowe technologie i FMCG.
W gronie obsługiwanych przez nią firm znalazły się m.in. Michelin Polska, Lux Express, GEFCO, PKP Energetyka, Inter RAO Lietuva, PKP Cargo, Stanley, Konica Minolta, Colgate.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
W Weber Shandwick zarządza projektami komunikacyjnymi głównie dla branż: motoryzacyjnej i transportowej. Odpowiada za obsługę PR Michelin Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing