webinarium „Think mobile” – relacja

Biuro Reklamy WP.PL zrealizowało już drugie bezpłatne webinarium z cyklu „Think mobile”, którego celem jest prezentacja możliwości nowego, dynamicznie rozwijającego się kanału reklamy mobilnej.
O autorze
0 min czytania 2013-10-11

Wykorzystanie mobile w komunikacji 360 stopni było tematem drugiego webinarium, które odbyło się w ramach cyklu bezpłatnych szkoleń przygotowanych przez Wirtualną Polskę.

Gość spotkania – Katarzyna Bednarska, niezależny ekspert z sieci reklamowej Optizen Labs – przedstawiła sposoby dotarcia do różnych grup docelowych poprzez mobile oraz omówiła wykorzystanie go w różnych kanałach komunikacji. Opowiedziała również o dobrych praktykach oraz metodach pozwalających zwiększyć potencjał urządzeń przenośnych.


NowyMarketing był patronem wydarzenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj