TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wednesday przejmuje Charlotte w ramach promocji nowego serialu Netflix

Od 23 do 25 listopada w warszawskim bistro Charlotte na placu Zbawiciela ma miejsce nietypowa aktywacja promująca serial Netflix „Wednesday”.
O autorze
1 min czytania 2022-11-24

23 listopada na Netflix zadebiutował nowy serial Tima Burtona, „Wednesday”. Ośmioodcinkowy serial to detektywistyczna i paranormalna opowieść o Wednesday Addams, uczącej się w dalekiej od „normalności” Akademii Nevermore. Oprócz nauki w szkole, Wednesday spędza dużo czasu w okolicznej kawiarni dla normalsów, gdzie planuje jak powstrzymać mordercze siły, które terroryzują okolicę oraz rozwiązać nadnaturalną zagadkę, której częścią przed 25 laty stali się jej rodzice.

W ramach promocji serialu Netflix przygotował trzydniową aktywację we współpracy z Charlotte, wybierając na lokalizację pierwsze legendarne już bistro sieci, która mieści się przy placu Zbawiciela. Miejsce uległo całkowitej metamorfozie. Już od wejścia gości witają nagrobki, pochodnie i posępna gospodyni, będąca uosobieniem Wednesday. Wnętrze, na co dzień jasne i przytulne, stało się mroczne, w oknach pojawiły się witraże a menu na stołach podaje, znany fanom rodziny Addamsów, Rączka. Każdy detal w kawiarni przenosi nas w klimat nowego serialu Netflix, a ci, którzy mają (nie)przyjemność natknąć się na Wednesday, mogą zmierzyć się z jej ciętym humorem osobiście. 

Za koncepcję i wykonanie aktywacji odpowiada agencja Bosko, za działania PR-owe agencja MSL.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się