Weekendowanie – nowa akcja marketingowa InPost

Weekendowanie to akcja, w której klienci e-sklepów i użytkownicy usług InPost mogą zgłosić swoje ulubione sklepy internetowe, w których ich zdaniem powinna być dostępna usługa InPost Paczka w Weekend.
O autorze
1 min czytania 2020-07-21

Jest to nowa opcja dostawy do Paczkomatu, która ułatwi życie Klientom e-commerce, żeby już nie musieli czekać do następnego tygodnia lub ustawiać się w sklepowej kolejce, by kupić to czego potrzebują. Dzięki nowej usłudze InPost Paczka w Weekend teraz wszystkie weekendy są handlowe i wszystkie z dostawą. Zamówienia złożone od czwartku od godziny 20.00 do soboty do godziny 13.00 lub innej wskazanej przez sklep, zostaną doręczone jeszcze w ten sam weekend do wybranego Paczkomatu.

InPost w odpowiedzi na potrzeby Klientów dynamicznie rozwija swoje usługi, aby były jak najlepiej dopasowane do ich oczekiwań i stanowiły wygodne rozwiązania. Ta idea zainspirowała akcję Weekendowanie, w której InPost oddaje głos Klientom i w pierwszej kolejności proponuje wdrożenie nowej usługi w e-sklepach, w których chcą tego użytkownicy.

Zgłoszeń można dokonywać na stronie weekendowanie.pl, a akcja jest podzielona na trzytygodniowe tury. Obecnie na uczestników czekają nagrody gwarantowane w postaci kodów rabatowych do kultowego sklepu Skin79, dodatkowo zgłoszenia uzupełnione kreatywnym uzasadnieniem biorą udział w konkursie o nagrody główne – 200 złotowe vouchery zakupowe Skin79 i wyróżnienia – praktyczne zestawy InPost.

Im więcej e-sklepów udostępni usługę InPost Paczka w Weekend, tym więcej Klientów będzie cieszyło się szybką realizacją dostawy bez czekania szczególnie w weekend.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za komunikację i realizację akcji odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Open Gate. Regulamin i szczegóły akcji na weekendowanie.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing