Wcześniej pracował m.in. w agencji TBWA Johannesburg (RPA) jako Digital Strategy Director.
Werner Puchert dołącza do polskiego oddziału Deloitte Digital prosto z Deloitte Digital South Africa (z biurem w Cape Town w Republice Południowej Afryki). Wzmacniają się tym samym kompetencje Deloitte Digital w Polsce w takich obszarach jak: Service Design, User Experience i Digital Strategy. Ponadto Werner będzie wspierał zespół w opracowywaniu marketingowych strategii digital dla klientów agencji.
Zobacz również
W Deloitte Digital South Africa Werner Puchert był częścią zespołu odpowiedzialnego m.in. za rozwiązania mobilne oraz user experience. Dodatkowo, był zaangażowany w pozyskiwanie nowych klientów dla agencji oraz zarządzał jej zespołem kreatywnym. Wcześniej zajmował stanowisko Director of Digital Strategy w agencji TBWATEQUILA Johannesburg. Wśród klientów, dla których pracował Werner znaleźli się m.in. Standard Bank (jeden z czterech największych banków w RPA), McDonald’s, Adidas, Visa, Nissan, Gumtree, Total czy Telkom (operator przewodowej i bezprzewodowej telekomunikacji działający w 38 krajach na kontynencie afrykańskim).
– Zaczynałem jako developer. Szybko odkryłem jednak, że zdecydowanie ciekawsza niż „linie kodu” jest dla mnie „ludzka strona technologii”, dlatego zdecydowałem się pokierować moją ścieżkę kariery w stronę User Experience Design, Digital Strategy i Service Design. I to właśnie w tych obszarach od lat z powodzeniem realizuję projekty dla dużych klientów korporacyjnych – mówi Werner Puchert. – Polskę odwiedzałem już wcześniej wielokrotnie, będąc prelegentem na branżowych konferencjach. Jestem z Polską związany również osobiście, dlatego bardzo się cieszę, że będę mógł teraz wspólnie z polskimi managerami Deloitte Digital, wykorzystywać wiedzę zdobytą w RPA przy realizacji projektów na polskim rynku. Z jednej strony branża digital ma charakter globalny, z drugiej jednak wiadomo, że poszczególne rynki charakteryzują się swoją własną specyfiką. Jestem pewien, że połączenie doświadczeń polskich i południowoafrykańskich będzie korzystne w realizacji działań digitalowych dla klientów polskiego oddziału Deloitte Digital – dodaje.
Werner bardzo chętnie dzieli się swoimi dotychczasowymi doświadczeniami nie tylko z klientami i osobami, które już długo funkcjonują na rynku digital, ale również z młodymi projektantami, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę w branży. Z tego powodu zdecydował się na aktywny udział w konferencji Element Talks, której partnerem jest Deloitte Digital i która odbędzie się już w najbliższy weekend w Warszawie. Wydarzenie skierowane jest do projektantów, którzy chcą nauczyć się jak budować efektywną współpracę ze swoim otoczeniem – klientami, podwykonawcami i innymi projektantami. Podczas konferencji Werner podzieli się doświadczeniami z początków swojej współpracy z biznesem. Opowie również o tym, czego nauczyło go przejście z agencji reklamowej do świata korporacji konsultingowej i udzieli wskazówek jak młodzi projektanci mogą rozmawiać z biznesem i prezentować mu swoje pomysły.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing