Weronika Mirowska wcześniej we współpracy z kluczowymi domami produkcyjnymi oraz agencjami reklamowymi zajmowała się koordynacją postprodukcji spotów reklamowych, m.in. dla: BMW, Audi, Orange, Hortexu, Getin Banku, Vectry, Milki czy Nestle. Dysponuje także bogatym doświadczeniem zdobytym przy produkcji efektów specjalnych do polskich i zagranicznych filmów fabularnych, m. in. „Trzech Muszkieterów” Sergeia Zhigunowa oraz „The Big Leap” Kristofera Rusa.
Szukaliśmy osoby, która będzie partnerem merytorycznym dla nowych i aktualnych klientów Spółki. Jestem pewien, że doświadczenie Weroniki Mirowskiej, która z branżą reklamową oraz postprodukcją jest związana od kilkunastu lat, pozwoli jej nie tylko zadbać o wysoki poziom relacji z klientami, ale także rozwój projektów biznesowych – mówi Karol Żbikowski, prezes zarządu Platige Image S.A.
Zobacz również
Weronika Mirowska poprzednio pracowała jako postproduction manager w Film Garden, dyrektor produkcji w ATM FX (ATM Grupa), producent w Badi Badi i Orce oraz CEO w Nano Fx Studios, a przed dołączeniem do zespołu Platige Image jako head of business development w studiu postprodukcyjnym Coloroffon.