W agencji jest odpowiedzialna za działania new business, wsparcie w nawiązywaniu współpracy z influencerami oraz współtworzenie strategii sprzedażowej dot. kampanii na platformie Tik Tok. Poprzednio pracowała m.in. stanowisku Head of Sales w LifeTube i Gamellon.
W ostatnim roku Trosińska pełniła funkcję marketing managera u brytyjskiego producenta karmy dla zwierząt Butcher’s. Wcześniej zajmowała stanowisko head of sales w Gamellon oraz LifeTube, pracowała również w Indahash i Naekranie.pl. Weronika Trosińska specjalizuje się w influencer i digital marketingu – kreowała i koordynowała kampanie dla takich marek, jak m.in. Coca-Cola, Ubisoft, Samsung, Aliexpress, Play. Przez ostatnie lata współpracowała blisko z takimi influencerami, jak Blowek, Stuu, Łukasz Jakóbiak, Abstrachuje, Jaś Dąbrowski, Cezary Pazura, Lekko Stronniczy czy Cyber Marian.