Zgodnie z zasadą marki, którą jak widać wyznaje też Wesoły Kierowca: można inaczej!
Robert Chilmończyk, znany przede wszystkim jako Wesoły Kierowca, na swoim profilu na Facebooku ma już ponad 67 tysięcy fanów. Jego nietypowe podejście do pasażerów przykuło uwagę mediów. Rozpisywali się o nim wszyscy, a głosy wsparcia po ostatnich informacjach, że kierowca może mieć kłopoty za swoje nietypowe zachowanie, trafiały do niego z różnych stron. Teraz Wesoły Kierowca doczekał się również oficjalnego wsparcia od dużej marki. Hoop Cola wykupiła reklamy w Warszawie popierające pana Roberta, zgodnie ze swoim podejściem zawartym w haśle „Można inaczej!”. Do Wesołego Kierowcy trafiły też puszki z Hoop Colą.
Zobacz również
„Wesoły Kierowco, jedziesz!” będzie można zobaczyć na nośnikach Citylight w Warszawie do 14 kwietnia.
Wpis na profilu Wesołego Kierowcy.
Wpis na profilu Hoop Cola.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing