Redakcja Nowego Marketingu i Trescalo zapraszają do wzięcia udziału w ankiecie, która bada potrzeby oraz wyzwania wydawców i reklamodawców w zakresie content marketingu oraz SEO, ze szczególnym uwzględnieniem platform pośredniczących w wydawaniu treści.
Wyniki zostaną opublikowane na łamach Nowego Marketingu oraz przyczynią się do powstania narzędzia odzwierciedlającego potrzeby i odpowiadającego na wyzwania branży.
Zobacz również
Ankieta jest w pełni anonimowa, jednak jej organizatorzy udostępniają możliwość pozostawienia kontaktu celem udziału w pogłębionym badaniu, za które przewidziano wynagrodzenie oraz darmowy dostęp do wersji beta.
Wrażliwe lub wymagające dłuższej odpowiedzi pytania są oznaczone jako nieobligatoryjne. Nawet w pełnym wariancie wypełnienie ankiety nie powinno zająć więcej niż 10 minut.
Kwestionariusz jest dostępny pod tym linkiem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing