Weź udział w konkursie Gabrielli, baw się modą i wygraj organizację wymarzonej imprezy

Polska marka pończosznicza Gabriella zachęca do zabawy z modą i nie tylko. Nawiązując do swojej najnowszej ultrakobiecej i kolorowej kolekcji „Have fun” ogłasza konkurs na najbardziej kreatywny koncept wymarzonej imprezy i imprezową stylizację.
O autorze
1 min czytania 2020-06-08

Po kilku miesiącach izolacji tęsknimy do spotkań z przyjaciółmi, tłumów na parkiecie, zabawy, muzyki i beztroskiego szału. Wreszcie możemy postawić na fun, i choć tegoroczne imprezy nie będą wyglądały tak, jak letnie eventy w poprzednich latach, nic nie stoi na przeszkodzie, by o nich… pomarzyć, wystroić się i pogadać! Domówka z super dekoracjami, kameralne party nad jeziorem, a może szalona impreza w wielkim mieście? Gabriella wychodzi naprzeciw tym tęsknotom i ogłasza konkurs na swoim oficjalnym profilu na Instagramie, który oznacza #wannaHAVEFUN. 

Zadaniem konkursowym jest dodanie postu, w którym uczestnicy opiszą, jak powinna wyglądać ich wymarzona impreza, za którą tęsknią. Wszystko to zilustrowane zdjęciem wystrzałowej stylizacji, w której nie zabraknie przyciągających spojrzenia dodatków – rajstop, pończoch lub skarpetek. Warunkiem uczestnictwa jest opatrzenie całości hasztagami #wannaHAVEFUN, a w treści posta oraz na zdjęciu należy oznaczyć @gabriella_company. 

Nagrodą główną w konkursie jest sfinansowanie szalonej imprezy przez markę Gabriella dla tej osoby, która zachwyci Komisję swoją kreatywnością. Organizator przyzna także 3 wyróżnione zgłoszenia, które nagrodzi paczkami wypełnionymi po brzegi produktami z najnowszej kolekcji pod nazwą „Have Fun”.

Do zabawy zachęcać będą także popularne stylistki i influencerki, które marka zaangażowała do działań. W ich social media zobaczymy nie tylko zdjęcia ze stylizacjami, ale także posty wspierające komunikację zabawy. STAY TUNED!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs trwa od 4 do 30 czerwca. Regulamin dostępny jest na stronie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing