Weź udział w kwietniowym DIMAQ Voice! ChatGTP, Microsoft Advertising oraz Meta Ads w agendzie spotkania

O autorze
3 min czytania 2023-04-18

Przed nami 38. edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 25 kwietnia, w godzinach 15:00 – 16:30. Zapraszamy do wysłuchania aż trzech prelekcji na temat platformy reklamowej Microsoft Advertinsing, która zapewnia płatne reklamy za kliknięcie w wyszukiwarkach Bing, Yahoo! i DuckDuckGo, a także w innych witrynach internetowych, aplikacjach mobilnych i filmach. Druga część spotkania będzie poświęcona tematowi skalowania kampanii w Meta Ads. Na końcu webinaru najbardziej gorący temat ostatnich tygodni – ChatGPT!

Webinar odbywa się online. Trwa bezpłatna rejestracja.

W kwietniowej edycji wystąpią: Bartłomiej Majas – senior performance marketing specialist w Full Stack Experts oraz Borys Marushchak – team leader & senior performance specialist w Tigers, a także dr Maciej Chrzanowski – menedżer projektów z 12-letnim doświadczeniem. Konsultant biznesowy, interim manager, naukowiec, prompt engineer oraz założyciel szkolenia.ai.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się na tej stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agenda:

Prelekcja I, godz. 15:05
„Microsoft Advertising, fakty i mity – czyli wszystko co warto wiedzieć na start”
Bartłomiej Majas, senior performance marketing specialist w Full Stack Experts

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy Microsoft Advertising to kanał warty uwagi w digitalowym mixie? Czy dzięki niemu dotrę do wartościowych użytkowników oraz czy ktoś w to w ogóle klika? Będziecie mieli okazję posłuchać, a później zadać własne pytania odnośnie faktów i mitów związanych z Microsoft Advertising.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Jaki jest potencjał Microsoft Adverising w Polsce – aktualny udział, profil użytkownika
  • Jakie są możliwości reklamowe – dostępne powierzchnie, typy reklam, konkurencja
  • A także wszelkie smaczki – coś czego nie ma w Google – LinkedIn, Netflix, vertical ads

Prelekcja II, godz. 15:35
„Metody skalowanie kampanii w Meta Ads”
Borys Marushchak, team leader & senior performance specialist w Tigers.

Skalowanie budżetów reklamowych na platformie Meta Ads jest dość prostym i w miarę zautomatyzowanym procesem, o ile wiemy jak nie popełniać „podstawowych” błędów. Podczas spotkania zobaczycie jakie są opcje skalowania budżetu oraz jaka logika za tym stoi. Prawdopodobnie wcześniej słyszeliście o strategii komunikacji tylko w działaniach contentowych. Nic mylnego! W działaniach performance również można wykorzystać strategie komunikacji i wycisnąć jeszcze lepsze wyniki ze swoich kampanii. Autor pokaże prosty framework, który można będzie dopasować pod większość potrzeb biznesowych. Niestety, Meta nie mówi nam w jaki sposób jest kupowana przestrzeń reklamowa na platformie przez reklamodawców, a sposób ten jest dość logiczny i prosty. Zrozumienie jak działa algorytm, w momencie kiedy wybieramy pomiędzy rożnymi celami kampanii pomaga podejmować dużo lepsze decyzje podczas zakupu reklam.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Jak efektywnie skalować budżet w Meta Ads
  • Jak działa algorytm Meta Ads w praktyce
  • Jak wykorzystać strategię komunikacji w performance marketingu

Prelekcja III, godz. 16:05
„Jak rozmawiać z chatGPT, aby uzyskiwać treści wysokiej jakości?”
Dr Maciej Chrzanowski, Prompt engineer i założyciel Szkolenia.AI, wykładowca na Politechnice Rzeszowskiej

ChatGPT przeżywa teraz istny boom, a internauci i biznes na całym świecie testują jego możliwości. Jak korzystać z ChataGPT, żeby uzyskać najlepsze wyniki?

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Poznasz fundamenty prompt engineering i dowiesz się w jaki sposób tworzyć komendy w chatGPT, aby generował wyższej jakości treści
  • Na konkretnych przykładach poznasz kilka potencjalnych zastosowań chatGPT zarówno w automatyzacji procesów biznesowych, jak i życia codziennego

Bezpłatna rejestracja dostępna jest na tej stronie.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzeń na LInkedin lub Facebook i otrzymuj informacje jako pierwszy/a!

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Wystąp na DIMAQ Voice! Szukamy osób, które chcą dzielić się e-marketingową wiedzą!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DIMAQ Voice. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)

Aby wystąpić DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu.

Partner Technologiczny: LiveWebinar