Kampania podzielona jest na dwa etapy. W etapie teaserowym przedstawiane są hasła, które nawiązują do krakowskich dzielnic. „Ruczaj już Cię nie rusza?”, „Bieżanów już Cię nie bierze?”, „Prokocim jest już za mało PRO?”, „Wolna Wola, ale może już nie Duchacka?”, „Z Podgórzem bywa Ci pod górkę?” – to tylko część haseł wykorzystywanych w niestandardowej kampanii.
Kampania w Internecie została wzmocniona działaniami outdoorowymi. W różnych obszarach Krakowa zobaczyć można billboardy. Są one dostosowane kontekstowo do otoczenia. W Nowej Hucie przeczytamy: „Coś nowego, ale już nie Huta?”, a na Prądniku: „Prądnik już Cię nie elektryzuje?”.
Zobacz również
W drugim etapie EKOPARK odpowiada po krakowsku: „Weźże zamieszkaj U Przybyszewskiego”.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Mówimy po krakowsku. To nasz codzienny język, ale też część naszej kultury oraz tożsamości. U Przybyszewskiego to inwestycja na wskroś krakowska. Tak po prostu oferuje sąsiedztwo atrakcji turystycznych jednego z 10 najpiękniejszych miast świata wg. „The Times”. Nie chcieliśmy mówić o niej inaczej niż po… krakosku – komentuje Artur Chwist, wnuk Sobiesława Zasady, założyciela EKOPARKU.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania dedykowana jest także osobom odwiedzającym Kraków. Przy drogach wjazdowych i wyjazdowych oraz często zakorkowanych umieszczono tablice: Nie stój w korku. Spaceruj po Błoniach. Kręcisz się po obwodnicy? Stań na tarasie z widokiem na Kopiec.
Na potrzeby kampanii przygotowano 15 haseł. Za kampanię odpowiada dział marketingu firmy we współpracy z agencją kreatywną Saints. Copywriters And The Advertising Orchestra. Za aktywność w Internecie odpowiada agencja Up&More.