Whirlpool w pięknym spocie celebruje trudy rodzicielstwa i gratuluje wytrwałości w tej żmudnej podróży

Whirlpool w pięknym spocie celebruje trudy rodzicielstwa i gratuluje wytrwałości w tej żmudnej podróży
W 2016 roku marka Whirlpool przeprowadziła badania, które wykazały, że wiele dzieci rezygnuje z zajęć w szkole z powodu braku czystych ubrań. Marka szybko zareagowała i wymyśliła sposób, jak zmniejszyć ten odsetek. W tym roku marka postanowiła inaczej dotrzeć do rodziców i ich dzieci.
O autorze
1 min czytania 2018-05-07

Wraz ze zbliżającym się w Stanach ukończeniem szkół średnich marka celebruje i gratuluje niestrudzonym wysiłkiem rodzicom, którzy poświęcili wiele godzin snu na rozwieszanie prania, mycie naczyń i przygotowywanie posiłków, by dzieci mogły odebrać upragnione dyplomy. Spot przedstawia sceny ze żmudnej podróży dorastania dzieci, w którą bardzo symbolicznie wplątane są produkty Whirlpool. Zobaczcie to wzruszające wideo!

PS

Akcja, o której wcześniej wspomniałam miała pomóc w rozwiązaniu problemu związanego z brudnymi ubraniami. Producent dostarczył w ramach specjalnego programu Care Counts School Laundry komplet pralek i suszarek do 17 szkół w stanach Missouri i Kalifornii.

PS2

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

P&G na koncie ma kilka podobnych kampanii, w tym spoty z serii Thank You, Mom. W reklamach marka nawiązuje do niebezpiecznych momentów w życiu młodych olimpijczyków, do rzeczy, które nas ograniczają, a także do matczynej miłości, która jest lekiem na, prawie, każde zło.



Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bycie mamą to najtrudniejszy zawód świata. O trudnościach związanych z macierzyństwem opowiadają dwie świetne, choć zupełnie odmienne od siebie reklamy Card Store oraz Fiata. Obie obowiązkowo do obejrzenia.