Wraz ze zbliżającym się w Stanach ukończeniem szkół średnich marka celebruje i gratuluje niestrudzonym wysiłkiem rodzicom, którzy poświęcili wiele godzin snu na rozwieszanie prania, mycie naczyń i przygotowywanie posiłków, by dzieci mogły odebrać upragnione dyplomy. Spot przedstawia sceny ze żmudnej podróży dorastania dzieci, w którą bardzo symbolicznie wplątane są produkty Whirlpool. Zobaczcie to wzruszające wideo!
PS
Zobacz również
Akcja, o której wcześniej wspomniałam miała pomóc w rozwiązaniu problemu związanego z brudnymi ubraniami. Producent dostarczył w ramach specjalnego programu Care Counts School Laundry komplet pralek i suszarek do 17 szkół w stanach Missouri i Kalifornii.
PS2
P&G na koncie ma kilka podobnych kampanii, w tym spoty z serii Thank You, Mom. W reklamach marka nawiązuje do niebezpiecznych momentów w życiu młodych olimpijczyków, do rzeczy, które nas ograniczają, a także do matczynej miłości, która jest lekiem na, prawie, każde zło.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Bycie mamą to najtrudniejszy zawód świata. O trudnościach związanych z macierzyństwem opowiadają dwie świetne, choć zupełnie odmienne od siebie reklamy Card Store oraz Fiata. Obie obowiązkowo do obejrzenia.