Whitepress chce dokładnie prześledzić historię Content Marketingu, począwszy od roku 1900, gdy Michelin wydał pierwszy, bardzo obszerny (bo aż 600-stronicowy) poradnik dla kierowców jeżdżących po francuskich drogach. W publikacji dużo miejsca zostanie poświęcone korelacji między CM, a kanałami komunikacji i rozwojem kolejnych technologii – druku, radia, telewizji i Internetu. Autorzy wyjaśnią też, które etapy w historii miały największy wpływ na rozwój Content Marketingu i jego obecny kształt. Całość zostanie uzupełniona komentarzami partnerów badania.
„Określenie „Content Marketing” zaczęło pojawiać się w polskiej branży marketingowej w okolicach lat 2005-2006, ale sama strategia – od niedawna nazwana na nowo – jest dużo starsza. Chcemy stworzyć jedną publikację, która rzeczowo wyjaśni czym Content Marketing jest i jak się rozwijał. Myślę, że będzie to bardzo ważny głos w dyskusjach o początkach CM, bo te wciąż są żywe.” – wyjaśnia dr Paweł Strykowski, współwłaściciel agencji Content Marketingowej Whitepress.
Zobacz również
Za realizację projektu odpowiedzialni będą dr Paweł Strykowski i Maciej Mazur, content manager agencji Whitepress. Do współpracy przy tym projekcie w charakterze Patronów Medialnych zaproszeni zostali: NowyMarketing, Marketing w Praktyce, Marketing przy Kawie, BRIEF, Online Marketing Polska, MARKETER+, Interkatywnie.com, Mediarun.com, PRoto.pl, SocialPress.pl i PortalMedialny.pl.
Za realizację działań PR odpowiada agencja Juicy Relations. Publikacja będzie bezpłatna i ogólnodostępna.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]