Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Whopper Detour, czyli jak Burger King (znowu) daje prztyczka w nos McDonaldowi

Whopper Detour, czyli jak Burger King (znowu) daje prztyczka w nos McDonaldowi
Burger King ogłosił nową akcję – każda osoba, która zamówi Whoppera znajdując się w okolicach McDonalda, otrzyma burgera za centa.
O autorze
1 min czytania 2018-12-07

Burger King po raz kolejny postanowił zabawić się kosztem swojego największego rywala, czyli McDonalda. Marka odświeżyła swoją aplikację mobilną do zamówień online i wprowadziła tam nową ofertę zatytułowaną Whopper Detour – każda osoba, która od 4 do 11 grudnia zamówi Whoppera, znajdując się w okolicy lokalu McDonald’s, dostanie go za jednego centa.

Aplikacja Burger Kinga wykorzystuje geolokalizację, aby sprawdzić, czy klientowi faktycznie należy się promocyjna oferta. Wymóg jest jeden – osoba musi być nie dalej niż 182 metry od McDonalda.

Tuż po ogłoszeniu akcji aplikacja Burger Kinga znalazła się na pierwszym miejscu w App Store. Z kolei do 6 grudnia program pobrano już milion razy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po tym, jak rosyjski oddział Burger Kinga stwierdził, że horror na podstawie prozy Stephena Kinga „To” jest najdłuższą reklamą konkurencji, ponieważ wizerunek klauna Pennywise’a za bardzo przypomina postać Ronalda McDonalda, marka postanowiła zadziałać i na premierze filmu w Niemczech zażartowała z sieci fast foodów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

A tu przykład innej „walki” między Burger Kingiem a McDonaldem.