Ponad 20 mln złotych – tyle udało się zebrać pracownikom i klientom sieci Lidl na cele WOŚP w ciągu dekady wspólnego grania. W tym roku po raz 11. Lidl dołącza do załogi Orkiestry i uruchamia wyjątkową zbiórkę. Od poniedziałku, 30 grudnia, do soboty, 11 stycznia br., każdy może ją wspomóc przy okazji codziennych zakupów w sieci Lidl – wystarczy wrzucić pieniądze do specjalnie oznaczonych skarbonek, umieszczonych przy kasach w sklepach.
W tym roku w ofercie Lidla pojawią się też specjalne gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP – smycz (14,99 zł/ 1 szt.), skarpetki (24,99 zł/ 1 para), ręcznik z mikrofibry o rozmiarze 70×140 cm (59 zł/ 1 szt.), magnes (14,99 zł/ 1 szt.) oraz kubek (19,99 zł/ 1 szt.). Dochód uzyskany z ich sprzedaży przekazany zostanie na rzecz realizacji 28. Finału WOŚP.
Zobacz również
Lidl Polska będzie prowadzić również internetowe aukcje charytatywne, z których dochód ze sprzedaży zostanie również przekazany na cele fundacji. Będzie można wylicytować m.in. zaproszenie dla dwóch osób na kolację przygotowaną przez szefa kuchnia Karola Okrasę w restauracji Platter by Karol Okrasa czy dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla, dzięki któremu zwycięzca będzie mógł zobaczyć kulisy powstawania odcinka z Karolem Okrasą lub Kingą Paruzel.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Lidl Polska i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grają razem od 11 lat. Cieszymy się, że klienci i pracownicy sieci tak chętnie angażują się w inicjatywy Fundacji. W tym roku zbieramy środki na zakup najnowocześniejszych urządzeń do ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji. Skupimy się przede wszystkim na takich dziedzinach medycyny dziecięcej jak: chirurgia ogólna, kardiochirurgia czy neurochirurgia. Wierzymy, że razem z Lidl Polska uda się zagrać jeszcze głośniej niż przed rokiem. Do zobaczenia podczas Finału, już 12 stycznia! – podkreśla Jerzy Owsiak, prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W Lidlu wiemy, jak istotne jest pomaganie innym, dlatego i w tym roku nie mogło nas zabraknąć u boku Orkiestry. Wraz z klientami i blisko 20 tys. pracowników dołożymy wszelkich starań, by pobić rekord z roku ubiegłego i zebrać jak najwięcej dla potrzebujących dzieci. Nasza zbiórka startuje w tym roku wcześniej, bo już 30 grudnia. Dodatkowo w sklepach Lidl w całej Polsce pojawią się gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP oraz będziemy prowadzić aukcje internetowe, z których dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cele fundacji – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication, Lidl Polska.