„Wiatr w żagle” – Lidl ponownie na pokładzie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Początek nowego roku to znak, że już niedługo odbędzie się coroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podobnie jak w latach ubiegłych nie mogło na nim zabraknąć Lidl Polska. W tym roku zbiórka WOŚP w sklepach Lidl potrwa dłużej – od 30 grudnia do 11 stycznia br.
O autorze
2 min czytania 2020-01-07

Ponad 20 mln złotych – tyle udało się zebrać pracownikom i klientom sieci Lidl na cele WOŚP w ciągu dekady wspólnego grania. W tym roku po raz 11. Lidl dołącza do załogi Orkiestry i uruchamia wyjątkową zbiórkę. Od poniedziałku, 30 grudnia, do soboty, 11 stycznia br., każdy może ją wspomóc przy okazji codziennych zakupów w sieci Lidl – wystarczy wrzucić pieniądze do specjalnie oznaczonych skarbonek, umieszczonych przy kasach w sklepach.

W tym roku w ofercie Lidla pojawią się też specjalne gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP – smycz (14,99 zł/ 1 szt.), skarpetki (24,99 zł/ 1 para), ręcznik z mikrofibry o rozmiarze 70×140 cm (59 zł/ 1 szt.), magnes (14,99 zł/ 1 szt.) oraz kubek (19,99 zł/ 1 szt.). Dochód uzyskany z ich sprzedaży przekazany zostanie na rzecz realizacji 28. Finału WOŚP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lidl Polska będzie prowadzić również internetowe aukcje charytatywne, z których dochód ze sprzedaży zostanie również przekazany na cele fundacji. Będzie można wylicytować m.in. zaproszenie dla dwóch osób na kolację przygotowaną przez szefa kuchnia Karola Okrasę w restauracji Platter by Karol Okrasa czy dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla, dzięki któremu zwycięzca będzie mógł zobaczyć kulisy powstawania odcinka z Karolem Okrasą lub Kingą Paruzel.

– Lidl Polska i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grają razem od 11 lat. Cieszymy się, że klienci i pracownicy sieci tak chętnie angażują się w inicjatywy Fundacji. W tym roku zbieramy środki na zakup najnowocześniejszych urządzeń do ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji. Skupimy się przede wszystkim na takich dziedzinach medycyny dziecięcej jak: chirurgia ogólna, kardiochirurgia czy neurochirurgia. Wierzymy, że razem z Lidl Polska uda się zagrać jeszcze głośniej niż przed rokiem. Do zobaczenia podczas Finału, już 12 stycznia! – podkreśla Jerzy Owsiak, prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W Lidlu wiemy, jak istotne jest pomaganie innym, dlatego i w tym roku nie mogło nas zabraknąć u boku Orkiestry. Wraz z klientami i blisko 20 tys. pracowników dołożymy wszelkich starań, by pobić rekord z roku ubiegłego i zebrać jak najwięcej dla potrzebujących dzieci. Nasza zbiórka startuje w tym roku wcześniej, bo już 30 grudnia. Dodatkowo w sklepach Lidl w całej Polsce pojawią się gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP oraz będziemy prowadzić aukcje internetowe, z których dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cele fundacji – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication, Lidl Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się