Rozpoznawalność zyskała dzięki serialowi „Żmijowisko” oraz jako Therapeutic Mama, poruszająca tematy tabu i pokazująca życie na własnych zasadach. Prowadzi program „Kreacje z odzysku” w Polsat Cafe, w którym pokazuje, jak świadomie podchodzić do kompletowania swojej szafy i zakupów.
Hope, czyli nadzieja
Zobacz również
Miss Nowego Jorku, która przeprowadziła się do Polski, na wieś, bo tak podpowiadała jej intuicja? Brzmi, jak początek filmu, a nie real live story. Tymczasem życie Daviny pełne jest nieoczywistych zdarzeń i wyborów. Aktorka promuje kolekcję „Hope”, co znaczy nadzieja. A tej nigdy nie brakowało Davinie – jej historia pokazuje, że każdą trudną sytuację można przepracować.
– Jeśli ktoś rozumie kobiety, to właśnie ona – wyjątkowa historia i uroda Daviny zdecydowały o zaangażowaniu jej do współpracy przy naszej produkcji dla marki Dalia Lingerie. W poprzednich kampaniach pojawiła się m.in. Ola Kowal (@Szindy) i modelka plus size Justyna Czajka. Każda z zapraszanych do współpracy kobiet jest inna, bo taka jest właśnie bielizna marki – dla dziewczyn o różnych sylwetkach i osobowościach. Davina imponuje nam odwagą, siłą charakteru, temperamentem i autentycznością – mówi Inga Tomala, CEO i założycielka Agencji Korpo z Bielska-Białej, która od kilku lat współpracuje z marką Dalia.
Inspiruje kobiety
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Davina porusza niełatwe tematy – rasizmu, terapii po bardzo trudnych doświadczeniach z dzieciństwa, problemów z akceptacją własnego ciała, związku ze starszym mężczyzną, porodów domowych, zachowaniu balansu pomiędzy byciem mamą czwórki dzieci, a realizacją ambicji zawodowych. Słucha głosu swojego serca i bierze odpowiedzialność za swoje decyzje – nawet, jeśli wydają się szalone, jest odważną i pełną nadziei kobietą. Davina czasem szokuje, na pewno inspiruje – swoją postawą, bagażem przeżyć i energią do działania. To co w przypadku wielu influencerów czy instagramowych coachów wydaje się być pustymi słowami, w jej przypadku jest wynikiem realnych życiowych sytuacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W komunikacji marki Dalia poruszamy różne tematy, skłaniamy do dyskusji i tworzymy wspierającą się społeczność „dalibabek”. Kładziemy nacisk nie tylko na sprzedaż czy promowanie nowych produktów – na blogu shapemeup.pl, w programie „Dalia Talks” oraz w SM marki przemycamy treści ważne dla kobiet, które bezpośrednio lub w jakimś stopniu je dotyczą – mówi Anna Janik, content designer Agencji Korpo.
Bardziej, eko i świadomie
– Nieczęsto spotykamy wokół siebie osoby z taką energią i dojrzałością, jak Davina. Cieszę się, że możemy współpracować i że to właśnie ona promuje naszą markę w tym sezonie. Łączą nas pewne wspólne wartości. W swoich działaniach Dalia promuje świadome podejście do zakupów i dba o środowisko, w którym żyjemy – mówi Sabina Mańka, projektantka Dalia Lingerie.
Marka już od ponad 25 lat kieruje swoje produkty do kobiet niezależnie od wieku i figury, dbając o szeroki wybór kolorów, rozmiarów i fasonów. Sprawdzone konstrukcje powstałe w oparciu o ręcznie wykonywane prototypy uzupełniają także nowe fasony, wszystkie bazujące wyłącznie na autorskich projektach Sabiny Mańki. Każda kolekcja powstaje we własnej szwalni marki, zlokalizowanej w siedzibie firmy w Makowie Podhalańskim. Ekologiczne opakowania i przemyślany proces wysyłki ograniczają ilość odpadów, a seria maseczek i kominów w stylu less waste, zapewnia wykorzystanie tkanin pozostałych po wcześniejszych kolekcjach.
Wideo kampania
Film z kampanii pokazuje pełne beztroski lato, za którym naprawdę zdążyliśmy zatęsknić. Zamiast plaży i egzotycznych krajobrazów, pojawiają się boho plenery – wysokie trawy i jasne wnętrza, gra światła, naturalne ujęcia, niewymuszone pozy. Realizacja odbyła się końcem lata ubiegłego roku. Wideo prezentuje kolekcję bielizny i strojów kąpielowych marki Dalia Lingerie na sezon wiosna-lato 2021. W roli głównej piękna Davina Reeves-Ciara.