TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Więcej czasu na rzeczy ważne” w twoim domu, to przekaz spotu Husqvarna zrealizowanego przez 180heartbeats + JUNG v MATT

W najnowszym spocie promującym roboty koszące Automower firmy Husqvarna, dowiadujemy się, jak znaleźć więcej czasu na rzeczy ważne, jednocześnie pielęgnując swój domowy ogród. Kampania na celu podkreślić, w jakim stopniu technologia usprawnia nasze codziennie życie.
O autorze
1 min czytania 2020-04-16

W obecnej sytuacji hasło kampanii „Więcej czasu na rzeczy ważne” zmienia swój wydźwięk. Media przepełnione są proaktywnością znanych i lubianych, nawołujących do generalnych porządków, wielkich działań czy pielęgnacji roślin. Wiele osób w tym trybie zapomina, że najbardziej wartościowy czas, to ten dla rodziny. Przedstawiony w wideo sprzęt od Husqvarna jest rozwiązaniem problemu. Spędzając czas na świeżym powietrzu, możemy w pełni poświęcić się bliskim, podczas gdy w tym samym momencie robot koszący zajmie się pielęgnacją domowego ogrodu.

Innowacyjna technologia pozwala na pracę w każdych warunkach. Robotowi niestraszna pogoda, czy skomplikowany teren. Kosi on w trybie ciągłym tnąc trawę ostrymi jak brzytwa ostrzami. Skoszone ścinki są na tyle drobne, że nie trzeba ich zbierać, a one podlegają szybkiemu rozkładowi użyźniając glebę. Relaksu nie zagłuszą dźwięki koszenia. Automower jest niezwykle dyskretny podczas pracy a sterowanie nim odbywa się za pomocą aplikacji na smartfony.

Jednym z wyzwań agencji było zdalne przygotowanie kampanii oraz bazowanie na dostępnych materiałach Klienta. Polska reklama dostępna jest w dwóch wersjach: krótszej, 15 sekundowej i dłużej, 30 sekundowej. Dodatkowo, reklama została również zaadaptowana na potrzeby rynku słoweńskiego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj