Teraz marka, wychodząc naprzeciw preferencjom zakupowym klientów, obok dotychczasowego opakowania 330 ml, dla smaku Gold Apple wprowadza nową, większą butelkę o pojemności 800 ml.
Cydr Strongbow w portfolio produktowym marek premium Grupy Żywiec obecny jest od marca 2015 r. Już w drugim roku sprzedaży (2016) Strongbow urósł o ponad 25 procent* umacniając się na pozycji wiceliderem kategorii cydrów na polskim rynku.
Zobacz również
– Polscy konsumenci polubili nasz cydr i jego oryginalną małą butelkę. Wiemy jednak, że najchętniej sięgają po cydr w większych opakowaniach. Odpowiadając na tę potrzebę, od marca Strongbow Gold Apple dostępny będzie również w butelce 800 ml. Większa butelka to więcej okazji do dzielenia się z przyjaciółmi – mówi Agata Skoniecka-Dębowska, brand managerka marki Strongbow.
Cydr Strongbow wyróżnia się nutą słodyczy, przechodzącą w delikatną kwaskowatość, zwieńczoną łagodnie wytrawnym finiszem. Jest doskonałym wyborem do rodzinnych obiadów, spotkań towarzyskich czy grilla w ciepłe dni. Dzięki połączeniu subtelnego smaku, lekkiemu nagazowaniu oraz niskiej zawartości alkoholu (4,5 proc.) Strongbow z powodzeniem może konkurować na polskim stole z winami i innymi trunkami.
Jak przystało na markę z tradycjami, Strongbow ma swój rytuał serwowania. Rekomendowany przepis na wydobycie najlepszego smaku to szklanka w 1/3 wypełniona lodem i w 2/3 cydrem Strongbow. Ten rytuał podkreśli najlepsze walory smakowe cydru. Sprawi, że będzie bardziej delikatny i przyjemnie orzeźwiający.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wprowadzenie nowego opakowania wspierać będzie intensywna kampania w Social Mediach. Aktywacje internetowe dla marki Strongbow prowadzi agencja Isignia, wsparcie PR zapewnia Roots PR. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
* (dane Nielsen)