Celem kampanii jest umacnianie wizerunku Wirtualnej Polski, jako medium pluralistycznego i obiektywnego, pokazującego różne punkty widzenia. Kampania ma przypomnieć, że Polacy mają wiele wspólnego i powinno przykładać się więcej uwagi do tego , co nas łączy, a nie dzieli. Działania reklamowe mają dodatkowo utrwalić w świadomości użytkowników fakt, że obecnie Wirtualna Polska to również telewizja, dostępna na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, w wybranych platformach satelitarnych i telewizjach kablowych oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski.
Gdy pogłębiają się podziały w społeczeństwie i wydawało by się, że nie ma nadziei na porozumienie, pokazujemy, że mimo nieraz sprzecznych ze sobą poglądów, łączy nas więcej, niż dzieli – mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie Wirtualna Polska. W Wirtualnej Polsce pokazujemy całe spektrum opinii, pytamy o zdanie osoby o różnych poglądach na Polskę, świat, kulturę, religię czy historię. Chcemy, teraz także w telewizji WP, być miejscem dla wszystkich Polaków.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]