…kilkudziesięciu kanałach na Twitch i na Youtube. Maksymalna jednoczesna oglądalność w obu mediach przekroczyła 200 tys. osób, co oznacza, że było to największe wydarzenie gamingowe w Polsce z transmisją online. Całkowita oglądalność wyniosła 1 mln osób. Największe transmisje można było oglądać u Izaka (aż 93 tys. osób na raz), Ewroona czy Leha na Twitch oraz u Friza (aż 54 tys. osób na raz – przy 65 tys. rekordu polskiego Youtube) na Youtube. Polskie streamy plasowały się na samym szczycie globalnych rankingu gry Fortnite na Twitch i sumarycznie zebrały dużo większą publiczność niż rozgrywki esportowe.
Organizatorem wydarzenia była agencja Gameset razem z Epic Games (wydawca gry Fortnite). Przy przedsięwzięciu pomogły sieci influencerskie: JaRock, Fantasy Expo, Golden Coil, Talent Media, Gamellon, Lifetube i GetHero. Było to także pierwsze wydarzenie, które połączyło całą scenę influencerską i konkurujące ze sobą podmioty. W planach są kolejne wydarzenia skierowane dla polskich fanów gry Fortnite.
Zobacz również
Gra Fortnite z trybem Battle Royale została wydana we wrześniu 2017 roku i bardzo szybko podbiła światowy rynek gier. Jest to gra akcji oparta na modelu battle royale (100 graczy ląduje na jednej mapie i zwyciężyć może tylko jeden) w komiksowej stylistyce, posiada klasyfikację wiekową PEGI 12 (dostępna dla osób od 12 roku życia). Obecnie posiada kilkadziesiąt milionów graczy i jest najbardziej oglądaną gra na światowym Twitch (posiada 50% przewagi w liczbie oglądanych godzin nad drugim League of Legends). Polska jest jednym z najważniejszych europejskich rynków. Niedawno media obiegła informacja, jak raper Drake wziął udział w grze razem z Ninją, najbardziej znanym streamerem Fortnite, co doprowadziło do pobicia rekordu oglądalności jednego streamu (ponad 600 tys. osób na raz). Gra jest dostępna w formie free-to-play na platformy PC, PlayStation, Xbox oraz iOS, niedługo będzie premiera na Androidzie.