W nowym spocie Biedronka przekonuje, że pomimo odległości nadal możemy być blisko siebie, wykorzystując zdobycze technologii. Tym samym sieć zachęca Polaków, aby podczas zbliżających się świąt pozostali w domu, dbając o bezpieczeństwo swoich najbliższych.
W nowym spocie marka udowadnia, że rozłąka nie oznacza, że święta musimy spędzić samotnie. Dowodem na to jest realizacja projektu, który powstał zgodnie z najnowszymi regulacjami i zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Casting na obsadę kampanii odbył się w sposób zdalny, podobnie jak prace reżyserskie. Aktorzy nagrali siebie oraz swoje rodziny w domach, przy użyciu telefonów, samodzielnie tworząc scenerię i wybierając dla siebie stroje. Montaż także odbywał się zdalnie, podobnie jak praca produkcyjna i postprodukcyjna. Dzięki temu Biedronka stworzyła emocjonalny spot wielkanocny, który powstał „na odległość”.
Zobacz również
– Biedronka jak zawsze jest blisko Polaków i ich rodzin, również podczas przygotowań do świąt wielkanocnych. W tegorocznym spocie chcieliśmy pokazać Polakom, że nawet w trudnym czasie, możliwe jest dzielenie się rodzinnym ciepłem w gronie najbliższych. Pokazując w kampanii niecodzienny, wirtualny sposób na spędzenie Wielkanocy i realizując w ten sposób samą kampanię, chcemy zachęcić wszystkich klientów, aby tegoroczne święta spędzili w bezpieczny sposób – bez wychodzenia z domu, ale nadal w gronie najbliższych, dzieląc się tym co najlepsze w nas samych – powiedziała Dorota Wrotek, dyrektor ds. komunikacji marketingowej.
Wielkanocna kampania Biedronki emitowana będzie do 13 kwietnia w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2 oraz w stacjach tematycznych. Spot został przygotowany przez agencję DUDA Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach