…niż moglibyśmy sie spodziewać.
Zgodnie z wyszukiwaniami na pewno zamierzamy spędzić czas z najbliższymi, szykując święconkę, dekorując mieszkania i przyrządzając smakowitości dla najbliższych. Wśród najczęściej poszukiwanych fraz dotyczących dekoracji znalazły się: „pisanki” (34 000 wyszukiwań), „bukszpan” (23 000) i „ozdoby wielkanocne” (8 000). Przygotowujemy się również do przyrządzania wielkanocnych specjałów, posiłkując się przepisami na „żurek”, „jaja faszerowane” oraz „sernik”.
Zobacz również
Wyszukiwania w Google pokazują jasno, że poszukując konkretnych przepisów częściej odwiedzamy jedne strony, niż inne. Nasze poszukiwania najczęściej kończą się na: „Ugotuj.to” (domena wstępuje na 311 tys. słów), „Durszlak.pl (na 244 tys. znaków) , „Smaker.pl” (a na 227 tys.).
Czy wszyscy planujemy święta spędzić w domu? Zdecydowanie nie! Jak podaje firma Itaka, chętnie wybieramy się na krótkie zagraniczne wakacje. Najczęściej wybieranymi kierunkami są: Wyspy Kanaryjskie , Kuba, Madera oraz Egipt. Wyspy Kanaryjskie są niekwestionowanym liderem, ponieważ co druga osoba decydująca się na urlop z Itaką, wybiera się na jedną z czterech wysp archipelagu.
Prezentowane dane dotyczące naszych wyszukiwań wielkanocnych pochodzą z analogicznego okresu w zeszłym roku, natomiast dane dotyczące rankingu domen – z lutego br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing