Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” działa na rynku od 1920 r. i zajmuje się produkcją artykułów spożywczych. Firma cieszy się zaufaniem klientów oraz partnerów biznesowych, zarówno w kraju, jak i za granicą. W portfolio WSP Społem znajdują się m.in.: Majonez Kielecki, Musztarda Kielecka czy Chrzan Luksusowy.
Wiosenna kampania Majonezu Kieleckiego rusza w telewizji wraz z początkiem marca. Działania bazują na 15-sekundowych spotach reklamowych emitowanych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP i TVN) oraz kanałach tematycznych. Materiały reklamowe utrzymane w świątecznej stylistyce podkreślają wysoką jakość produktu oraz jego rolę, nie tylko jako dodatku do dań wielkanocnych, ale także codziennych. Kampania potrwa do 25 marca br.
Zobacz również
Za kreację kampanii reklamowej dla Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” odpowiada agencja Optima Marketing Group. Spot wprzygotował dom produkcyjny Papaya Films. Dom mediowy UM (Universal McCann) odpowiada za zaplanowanie i zakup czasu antenowego w telewizji oraz przebieg działań.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]