Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Wielki finał Bitwy Miast Play

Już 26. września odbędzie się Wielki finał akcji Bitwa Miast organizowanej przez sieć komórkową Play. Podczas eventów finałowych mieszkańcy miast, które zwyciężyły w ogólnopolskim etapie internetowym, zmierzą się ze sobą w realnym świecie.
O autorze
1 min czytania 2015-09-25

Twarzą akcji „Bitwa miast” jest koszykarz Marcin Gortat, który występuje w kampanii nowej oferty Play Internet. Celem zabawy jest zaangażowanie mieszkańców we wspólną działalność na rzecz miasta. Do szkół w zwycięskim mieście trafią bowiem tablety Huawei T1 LTE 8.0 oraz piłki do koszykówki marki Spalding.

W pierwszej części akcji, na stronie www.bitwamiast.pl użytkownicy walczyli o punkty dla swoich miast poprzez udział w wirtualnej grze. W tej części zmagań najbardziej skuteczni okazali się mieszkańcy Pelplina oraz Drawska Pomorskiego. W obu miastach w najbliższą sobotę odbędą się zorganizowane przez Play eventy finałowe, podczas których podobnie jak w pierwszej części zmagań, zadaniem mieszkańców będzie wrzucenie do kosza jak największej ilości piłek – tym razem prawdziwych. Zwycięży miasto, które w trakcie finałowej rozgrywki zdobędzie większą ilość punktów.

Relację z eventu można śledzić na Snapchacie marki Play.

Za organizację i komunikację eventu w social media odpowiada agencja Isobar Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Artegence odpowiedzialna była za projekt i dewelopment strony konkursowej www.bitwamiast.pl, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediacom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing