Wielki powrót „Szefa Internetów”, miniserialu serwisu OLX

Wielki powrót „Szefa Internetów”, miniserialu serwisu OLX
Stoi na straży rozsądnych decyzji w internecie i przychodzi z pomocą zawsze wtedy, gdy jego podwładni próbują wpakować się w kłopoty. „Szef Internetów” powraca w wielkim stylu w trzecim sezonie miniserialu serwisu OLX.
O autorze
1 min czytania 2018-10-30

To kolejna odsłona projektu serwisu OLX, w którym spotykamy Szefa (w tej roli Bohdan Łazuka), próbującego w końcu wyjść na prostą jego syna (niezastąpiony Michał Milowicz) oraz sympatycznego, nieco zagubionego Golema (Robert Kalinowski). Co tym razem wykombinują bohaterowie? Kto depcze im po piętach? I czy na co dzień ostry jak żyleta, ale koniec końców pomocny i uczynny Szef zdąży wyciągnąć nieszczęsną ekipę z tarapatów?

Tego dowiemy się z sześciu odcinków miniserialu „Szef Internetów. Wielki Powrót”. Pierwszy ukazał się 30 października. Kolejnych pięć odcinków można będzie śledzić na kanale OLXa w serwisie YouTube oraz na Facebooku. Premiera w każdy kolejny wtorek.

Za koncept kreatywny i scenariusz odpowiada agencja 23HEROES. Produkcją i postprodukcją zajął się dom produkcyjny F25. Reżyserem serii jest Karol Moch.

– Praca przy „Szefie Internetów” to dla nas przede wszystkim kreatywna przygoda i duże wyróżnienie. Kiedy bowiem dowiadujesz się, że ludzie lubią Twoją pracę, żywo komentują poczynania bohaterów, czekają na kolejne odcinki i – co najważniejsze – ciągle domagają się więcej, to wiesz, że musisz wejść na wyżyny, by nie zawieść ich oczekiwań. I tak też staraliśmy się podejść do kolejnej części tej produkcji. Tym razem mamy więcej bohaterów, iście filmową intrygę, dużo więcej niespodzianek dla widzów, sporo smaczków dla fanów serii – mówi Tomasz Łapa, managing director w 23HEROES.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dla nas „Wielki Powrót” Szefa i jego ekipy to okazja, by użytkownikom w ciekawy i zabawny sposób przypomnieć o zaletach serwisu. Przede wszystkim jednak mamy nadzieję, że oglądając go widzowie będą się po prostu świetnie bawić – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.

Pierwszy sezon „Szefa…” był serią porad, jak nie dać się wpuścić w internetowe maliny i bezpiecznie korzystać z OLXa. Trud edukacji sprawił, że postać grana przez Bohdana Łazukę musiała udać się na rekonwalescencyjny turnus w Ciechocinku. W drugim sezonie Syn Szefa próbował odbudować swoją reputację i przy pomocy Prawej Ręki Szefa (Andrzej Zieliński) oraz serwisu OLX otworzyć swój własny biznes. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się