To kolejna odsłona projektu serwisu OLX, w którym spotykamy Szefa (w tej roli Bohdan Łazuka), próbującego w końcu wyjść na prostą jego syna (niezastąpiony Michał Milowicz) oraz sympatycznego, nieco zagubionego Golema (Robert Kalinowski). Co tym razem wykombinują bohaterowie? Kto depcze im po piętach? I czy na co dzień ostry jak żyleta, ale koniec końców pomocny i uczynny Szef zdąży wyciągnąć nieszczęsną ekipę z tarapatów?
Tego dowiemy się z sześciu odcinków miniserialu „Szef Internetów. Wielki Powrót”. Pierwszy ukazał się 30 października. Kolejnych pięć odcinków można będzie śledzić na kanale OLXa w serwisie YouTube oraz na Facebooku. Premiera w każdy kolejny wtorek.
Zobacz również
Za koncept kreatywny i scenariusz odpowiada agencja 23HEROES. Produkcją i postprodukcją zajął się dom produkcyjny F25. Reżyserem serii jest Karol Moch.
– Praca przy „Szefie Internetów” to dla nas przede wszystkim kreatywna przygoda i duże wyróżnienie. Kiedy bowiem dowiadujesz się, że ludzie lubią Twoją pracę, żywo komentują poczynania bohaterów, czekają na kolejne odcinki i – co najważniejsze – ciągle domagają się więcej, to wiesz, że musisz wejść na wyżyny, by nie zawieść ich oczekiwań. I tak też staraliśmy się podejść do kolejnej części tej produkcji. Tym razem mamy więcej bohaterów, iście filmową intrygę, dużo więcej niespodzianek dla widzów, sporo smaczków dla fanów serii – mówi Tomasz Łapa, managing director w 23HEROES.
– Dla nas „Wielki Powrót” Szefa i jego ekipy to okazja, by użytkownikom w ciekawy i zabawny sposób przypomnieć o zaletach serwisu. Przede wszystkim jednak mamy nadzieję, że oglądając go widzowie będą się po prostu świetnie bawić – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Pierwszy sezon „Szefa…” był serią porad, jak nie dać się wpuścić w internetowe maliny i bezpiecznie korzystać z OLXa. Trud edukacji sprawił, że postać grana przez Bohdana Łazukę musiała udać się na rekonwalescencyjny turnus w Ciechocinku. W drugim sezonie Syn Szefa próbował odbudować swoją reputację i przy pomocy Prawej Ręki Szefa (Andrzej Zieliński) oraz serwisu OLX otworzyć swój własny biznes.
Słuchaj podcastu NowyMarketing