Wielkie Marki od Kuchni to cykl otwartych seminariów, który ma służyć popularyzacji tematu zarządzania marką. W ramach projektu menedżerowie najskuteczniejszych firm działających w Polsce i za granicą, będący gestorami najsilniejszych marek, podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem prezentując najlepsze praktyki z zakresu strategii marek na rynku polskim i na rynkach zagranicznych. Prezentacji każdego z opisów przypadków towarzyszyć ma dyskusja z udziałem zaproszonych praktyków oraz przedstawicieli świata nauki.
„Misją Superbrands jest promowanie idei brandingu poprzez prezentowanie historii najsilniejszych marek; robimy to na całym świecie publikując Albumy zawierające case studies czołowych graczy. Dzięki współpracy z SGH będziemy mieli okazję przybliżyć drogę do sukcesu najskuteczniej kreowanych marek w Polsce szerszemu gronu odbiorców” – mówi Monika Kowalewska, Dyrektor Projektu Superbrands w Polsce.
Zobacz również
Zamiarem organizatorów jest podjęcie w trakcie seminariów szerokiego spektrum zagadnień takich jak m.in.: ekspansja marki na rynek zagraniczny, kształtowanie portfela/architektury marek na rynku lokalnym i międzynarodowym, standaryzacja vs. adaptacja strategii marketingowej marki na rynku międzynarodowym, narzędzia rewitalizacji marki, skuteczne strategie marek detalistów oraz strategie marek producentów w reakcji na konkurencję ze strony marek detalistów, kreowanie marki dla młodych konsumentów czy seniorów oraz skuteczne sojusze marek biznesowych, w tym z markami kultury i sportu.
„Zamiarem naszym jest, aby w rezultacie projektu powstała oryginalna książka prezentująca opisy przypadków najlepszych polskich i zagranicznych marek działających na rynku polskim oraz przykłady ekspansji polskich marek na rynki zagraniczne” – mówi Profesor SGH dr hab. Marzanna Witek-Hajduk z Kolegium Gospodarki Światowej SGH, odpowiedzialna za projekt po stronie uczelni.
Adresatami cyklu seminariów „Wielkie marki od kuchni” są studenci studiów licencjackich i magisterskich, słuchacze studiów doktoranckich i podyplomowych oraz typu MBA, a także absolwenci SGH i innych uczelni oraz praktycy biznesu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pierwsze seminarium odbędzie się 31 maja w gmachu głównym SGH w Warszawie (al. Niepodległości 162), a jego bohaterem będzie marka KOŁO. Prezes Przemysław Powalacz, absolwent SGH, opowie o historii sukcesu marki KOŁO w trudnej marketingowo kategorii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Udział w seminariach jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja: http://www.uczestnicy.pl/event/wielkie-marki-od-kuchni-1