Wielkie pudełko Pandory zamienia rytm serca w multimedialne doświadczenie

W ramach najnowszej przedświątecznej kampanii, marka biżuterii Pandora zaprasza do wnętrza swojego ikonicznego pudełka. Multimedialna instalacja, otwarta dla publiczności pod wejściem do Westfield Arkadia, pozwala przenieść się na chwilę do świata własnych emocji. Każda osoba, która wejdzie do środka, zobaczy, jak rytm jej własnego serca przekształca się w indywidualne, immersyjne doświadczenie, generowane w czasie rzeczywistym w oparciu o sensor pulsu.
O autorze
1 min czytania 2023-12-15

fot.: materiały prasowe Pracownia Szumu

– Przyświecająca nam na całym świecie idea „Loves, Unboxed” znalazła świetne rozwinięcie w tej lokalnej, szytej na miarę realizacji. Nasze przeskalowane pudełko w zaskakujący sposób łączy interesującą technologię ze światem emocji i daje głęboki, artystyczny wyraz temu, jaki ładunek uczuć trafia do każdego pudełka sygnowanego naszą marką – zaznacza Karolina M. Krawczyk, Marketing Director CEE Pandora.

– Zależało nam na tym, by oddać sens tego, czym jest darowanie pudełka z prezentem. Do środka trafiają przecież nie tylko piękne rzeczy, ale przede wszystkim emocje. A te płyną prosto z serca – tłumaczy ideę kreatywną projektu Inez Kujda, Creative Director agencji Pomysły, która odpowiada za kampanię.

fot.: materiały prasowe Pracownia Szumu

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Technologiczny aspekt projektu wyjaśnia Jan Mirosław, drugi dyrektor kreatywny odpowiedzialny za projekt:

– Istotą tego doświadczenia jest to, że to puls uczestnika generuje finalny efekt. To on przetwarza jeden ze stworzonych wcześniej wizualnych światów w indywidualne przeżycie, łączące amplifikowany dźwięk własnego tętna, skomponowaną na kilka sposobów immersyjną muzykę oraz abstrakcyjne obrazy, pulsujące i transformujące się w rytmie serca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Koncepcję kampanii stworzyła agencja Pomysły, która realizuje ją we współpracy z domem produkcyjnym TheProduction oraz studiem Picsane. Akcja trwa do 14 grudnia w godzinach 10.00-22.00 pod wejściem głównym do Westfield Arkadia. Wstęp jest bezpłatny. Instalację promuje kampania internetowa w kanałach marki Pandora i kanałach płatnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: materiały prasowe Pracownia Szumu