Wielkie święto UX już wiosną w Warszawie

Znamy program tegorocznej edycji UX Poland. Już w kwietniu najlepsi na świecie specjaliści branży UX przyjadą do Warszawy, żeby uczyć, jak lepiej projektować doświadczenia swoich użytkowników i klientów. Program wydarzenia został właśnie ogłoszony na stronie www.uxpoland.com
O autorze
2 min czytania 2016-03-08

Jak zaprojetować markę, produkt, stronę www lub oddział naszej firmy w taki sposób, aby dostarczyć jak najlepszych doświadczeń naszym użytkownikom i klientom? Jak projektować nowe rozwiązania, żeby przynosiły nie tylko ekonomiczny dochód, ale i pożytek dla społeczności, do których są skierowane?

Wielkimi krokami zbliża się siódma edycja UX Poland, jednej z największych konferencji UX w Europie. Przez cztery dni, od 11 do 14 kwietnia, projektanci, profesjonaliści i laicy UX oraz przedsiębiorcy wezmą udział w specjalnie wyselekcjonowanych 16 wykładach i 8 całodniowych warsztatach, aby uzyskać odpowiedzi na te pytania. 

W ciągu sześciu poprzednich edycji konferencja UX Poland gościła ponad dwa tysiące uczestników, którzy mogli się spotkać z ponad setką światowej sławy specjalistów branży UX (z ang. user experience) i HX (z ang. human experience) ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Afryki, krajów Bliskiego Wschodu oraz z Australii.

Każdego roku wydarzenie to odbywa się w innym, wyjątkowym miejscu na terenie Warszawy. Tym razem organizator, firma uselab, zaprosi uczestników do Centrum Nauki Kopernik, położonego nad brzegiem Wisły. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od specjalistów dla specjalistów 

W 2016 roku w konferencji udział weźmie ponad 350 uczestników. Swoje wykłady i praktyczne warsztaty poprowadzi 16 światowej sławy ekspertów i ekspertek z firm, będących liderami w swoich branżach. Wśród nich znajdą się między innymi:

  • Jeff Gothelf (USA), autor książkowego bestselleru „Lean UX: Applying Lean Principles to Improve User Experience”, współzałożyciel i prezes Neo Innovation;
  • Kendra Shimmel (USA), dyrektorka zarządzająca Cooper.com, Superwoman designu i strategii;
  • Franco Papeschi (Chiny), dyrektor kreatywny Frog Design w Szanghaju, specjalista UX, pomagający przedsiębiorcom przekuć pomysły w produkty i start-upy;
  • Jason Ulaszek (USA), założyciel UX for Good, organizacji wykorzystującej narzędzia UX do projektowania rozwiązań palących problemów społecznych, założyciel i prezes Inzovu;
  • Lea Simpson (UK), dyrektorka strategiczna TH_NK, specjalistka od połączeń technologii, biznesu i innowacji;
  • Draginja Nadaždin (Polska), dyrektorka Amnesty International Polska, członkini Rady Programowej Zachęty Narodowej Galerii Sztuki;
  • Martin Oberhäuser (Niemcy), założyciel i dyrektor zarządzający Bureau Oberhaeuser, pasjonat wizualizacji danych i projektowania informacji;
  • Wyatt Starosta (USA), UX researcher and strateg w Open Table, skupiony na “humanizacji” technologii;
  • Beverly May (USA), inicjatorka i dyrektorka wykonawcza UX Awards, nauczycielka i konsultantka UX z prawie 20-letnim doświadczeniem w pracy przy projektach technologicznych;
  • Giles Colborne (USA), dyrektor zarządzający cxpartners, członek jury UX Awards, autor książki “Simple and Usable”, która stała się hitem w USA, UK i Chinach;
  • Sargheve Sukumaran (Indie/Polska), założyciel i Design Strategist w Designforstartups, wcześniej Head of Mobile Product Design w Samsung Design Studio, od ponad 9 lat projektujący produkty i doświadczenia w Europie, USA i Chinach;
  • Bartek Balewski (Hiszpania), ekspert UX w Google, certyfikowany Google Sprint Master, specjalizujący się wprojektowaniu interakcji i usług;
  • Marcin Bober (Polska/Holandia), projektant interakcji w Google, zajmujący się upraszczaniem skomplikowanych systemów, projektowaniem dla profesjonalnych odbiorców, wizualizacją informacji i informatyką społeczną.

Odpowiedzialność przede wszystkim

Głównym tematem UX Poland będzie w tym roku Odpowiedzialność w Projektowaniu. Podczas konferencji będą prezentowane przykłady produktów i usług zaprojektowanych w taki sposób, aby nie tylko generowały ekonomiczne zyski, ale również działały na korzyść społeczności, w których są wykorzystywane.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Partnerami merytorycznymi wydarzenia zostały organizacje na co dzień zajmujące się pracą na rzecz odpowiedzialności: Amnesty International, walcząca o przestrzeganie praw człowieka na całym świecie i UX for Good, amerykańska organizacja wykorzystująca narzędzia UX do rozwiązywania społecznych problemów, głównie w Afryce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dzięki temu partnerstwu, oprócz wysłuchania wykładów, prezentujących jak projektanci mogą kreować dobro w otaczającym ich środowisku, uczestnicy będą mogli wziąć udział m.in. w projektowaniu rozwiązania, które ma szansę realnie wpłynąć na przebudowę i wzmocnienie systemu, wykorzystywanego do zarządzania problemem uchodźców na świecie. 

Bilety na to inspirujące wydarzenie dostępne są pod adresem 

Więcej informacji o wydarzeniu znaleźć można na stronie internetowej:  oraz na profilach społecznościowych: Facebooku i Twitterze.