Wielkie Testowanie NIVEA Care

Aż 10 000 kremów NIVEA Care trafi wkrótce w ręce Polek, które przetestują jego innowacyjną formułę na własnej skórze - ruszyła największa akcja samplingowa w historii NIVEA Polska!
O autorze
1 min czytania 2015-05-12

Kobiety na całym świecie szukają kremu, który intensywnie odżywia i szybko się wchłania. NIVEA Care to innowacyjny, lekki krem odżywczy, który właśnie debiutuje na polskim rynku kosmetyków i odpowiada tym potrzebom. Dzięki specjalnej formule z hydro-woskami bardzo szybko wnika w skórę, zapewniając głęboką pielęgnację – to 100% odżywienia i 0% uczucia lepkości. Teraz Polki same mogą go przetestować!

NIVEA przygotowała do przetestowania aż 10 000 lekkich i odżywczych kremów NIVEA Care – 1 000 z nich trafi do użytkowniczek portalu wizaz.pl, a pozostałe 9 000 mogą otrzymać Polki, które wypełnią zgłoszenie, dostępne na stronie – wystarczy, że odpowiedzą na jedno pytanie. Po przetestowaniu kremu NIVEA Care na własnej skórze, na użytkowniczki czeka krótki formularz, w którym podzielą się opinią o najnowszym produkcie NIVEA.

Akcję digitalową przygotowała agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Do jej zadań należało zaplanowanie strategiczne, kreacja oraz realizacja w Internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing