Podczas Heineken Open’er Festival każdy czytelnik ELLE mógł odebrać darmowy egzemplarz czasopisma wraz z prezentem niespodzianką. Po podaniu numeru telefonu w specjalnie na tę okazję przygotowanej aplikacji dostępnej na Facebooku 2 tygodnie przed festiwalem, otrzymywał MMS z kodem QR upoważniającym do odbioru prezentu w festiwalowym namiocie ELLE.
– Dzięki szerokim kompetencjom możemy proponować markom działania wielokanałowe, łączące ze sobą świat social media, mobile’u czy realny. W ten sposób zapewniamy kontakt z marką na wielu płaszczyznach – mówi Anna Robotycka, Partner zarządzający faceADDICTED.
Zobacz również
– Połączenie aplikacji mobilnej, facebooka oraz offline’u pozwala nam bardziej angażować ludzi w interakcję z marką i wzmacnia jej rozpoznawalność. Ten swoisty mix działań na różnych płaszczyznach pozwala nam na lepsze poznanie naszych klientów i tworzy fundamenty pod przyszłe działania komunikacyjne – mówi Izabela Skonieczna Brand Manager ELLE.
Działania wielokanałowe sprawiły, że konsument wszedł w interakcję z marką w sieci, jak i poza nią, korzystając z Internetu, telefonu oraz będąc bezpośrednio na festiwalu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach