TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wielokanałowa promocja ELLE na Heineken Open’er Festival

Agencja interakcji i innowacji faceADDICTED przygotowała dla magazynu ELLE ciekawą kampanię łączącą różne kanały komunikacyjne.
O autorze
1 min czytania 2012-07-08

Podczas Heineken Open’er Festival każdy czytelnik ELLE mógł odebrać darmowy egzemplarz czasopisma wraz z prezentem niespodzianką. Po podaniu numeru telefonu w specjalnie na tę okazję przygotowanej aplikacji dostępnej na Facebooku 2 tygodnie przed festiwalem, otrzymywał MMS z kodem QR upoważniającym do odbioru prezentu w festiwalowym namiocie ELLE.

 – Dzięki szerokim kompetencjom możemy proponować markom działania wielokanałowe, łączące ze sobą świat social media, mobile’u czy realny. W ten sposób zapewniamy kontakt z marką na wielu płaszczyznach – mówi Anna Robotycka, Partner zarządzający faceADDICTED.

 – Połączenie aplikacji mobilnej, facebooka oraz offline’u pozwala nam bardziej angażować ludzi w interakcję z marką i wzmacnia jej rozpoznawalność. Ten swoisty mix działań na różnych płaszczyznach pozwala nam na lepsze poznanie naszych klientów i tworzy fundamenty pod przyszłe działania komunikacyjne – mówi Izabela Skonieczna Brand Manager ELLE.

 Działania wielokanałowe sprawiły, że konsument wszedł w interakcję z marką w sieci, jak i poza nią, korzystając z Internetu, telefonu oraz będąc bezpośrednio na festiwalu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj