Wielokanałowa promocja ELLE na Heineken Open’er Festival

Agencja interakcji i innowacji faceADDICTED przygotowała dla magazynu ELLE ciekawą kampanię łączącą różne kanały komunikacyjne.
O autorze
1 min czytania 2012-07-08

Podczas Heineken Open’er Festival każdy czytelnik ELLE mógł odebrać darmowy egzemplarz czasopisma wraz z prezentem niespodzianką. Po podaniu numeru telefonu w specjalnie na tę okazję przygotowanej aplikacji dostępnej na Facebooku 2 tygodnie przed festiwalem, otrzymywał MMS z kodem QR upoważniającym do odbioru prezentu w festiwalowym namiocie ELLE.

 – Dzięki szerokim kompetencjom możemy proponować markom działania wielokanałowe, łączące ze sobą świat social media, mobile’u czy realny. W ten sposób zapewniamy kontakt z marką na wielu płaszczyznach – mówi Anna Robotycka, Partner zarządzający faceADDICTED.

 – Połączenie aplikacji mobilnej, facebooka oraz offline’u pozwala nam bardziej angażować ludzi w interakcję z marką i wzmacnia jej rozpoznawalność. Ten swoisty mix działań na różnych płaszczyznach pozwala nam na lepsze poznanie naszych klientów i tworzy fundamenty pod przyszłe działania komunikacyjne – mówi Izabela Skonieczna Brand Manager ELLE.

 Działania wielokanałowe sprawiły, że konsument wszedł w interakcję z marką w sieci, jak i poza nią, korzystając z Internetu, telefonu oraz będąc bezpośrednio na festiwalu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj