Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

„Wilgotniak chusteczkowaty” i „Plastikowiec porzucony”, czyli antyśmieciowa akcja Karkonoskiego Parku Narodowego

„Wilgotniak chusteczkowaty” i „Plastikowiec porzucony”, czyli antyśmieciowa akcja Karkonoskiego Parku Narodowego
Karkonoski Park Narodowy rozpoczął nową inicjatywę pod hasłem „Czyste Karkonosze”, w ramach której zachęca do wzięcia udziału w akcji sprzątania Karkonoszy, by powstrzymać inwazję śmieci.
O autorze
1 min czytania 2019-08-08

Akcja „Czyste Karkonosze” realizowana jest w ramach projektu „Partner Karkonoskiego Parku Narodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Głównym elementem inicjatywy jest zbiórka śmieci w Karkonoszach, która odbędzie się 10 sierpnia br.

Akcję Karkonoskiego Parku Narodowego promują ciekawe plakaty, na których śmieci przedstawiono jako okazy rezerwatu przyrody. Nadane zostały im też nietypowe nazwy, takie jak np. wilgotniak chusteczkowaty czy opakowaniec ciasteczkowy, wraz z krótkim, kreatywnym opisem. Na każdej grafice znajduje się również hasło „Zatrzymaj inwazję!”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na temat akcji sprzątania Karkonoszy znajduje się na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W tym roku szwajcarska marka Bally utworzyła organizację Peak Outlook Initiative, której celem jest ochrona środowisk górskich na całym świecie. Pierwsza ekspedycja grupy niedawno się zakończyła – na wysokości powyżej 8 tys. metrów nad poziomem morza udało się zebrać prawie 2 tony śmieci.

PS2

26 lipca br. w Zakopanem rozpoczął się dwudniowy finał akcji „Czyste Tatry ekoMałopolska”, w ramach którego wolontariusze sprzątali tatrzańskie szlaki. Do tegorocznej edycji inicjatywy dołączyła Biedronka.