Win-Win Communication – nowa agencja komunikacji marketingowej

Nowo powstała agencja Win-Win Communication specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii public relations i social media oraz ich realizacji.
O autorze
1 min czytania 2023-04-12

Główne obszary działania to media relations, influencer marketing, obsługa mediów społecznościowych oraz produkcja contentu foto i wideo. Agencja zajmować się będzie również organizacją eventów oraz wydarzeń specjalnych. 

Na czele Win-Win Communication stoją – Agnieszka Szostek związana z branżą PR od ponad 17 lat oraz Izabela Żyndul-Jamka, ekspert od media relations i komunikacji brandowej. 

Oferujemy klientom działania, które realnie będą wspierać ich wizerunek. Win-Win Communication zapewnia kompleksową obsługę, której podstawą jest dogłębna analiza branży oraz grupy docelowej, na podstawie której powstaje strategia, która pozwoli na realizację założonych celów biznesowych klienta – mówi współzałożycielka agencji Izabela Żyndul-Jamka. 

Nazwa naszej agencji wzięła się z efektu proponowanych przez nas strategii, dzięki właściwej komunikacji nasi klienci docierają z właściwym przekazem do odpowiedniej grupy docelowej – a ta ma szansę poznać markę klienta i jego produkty. W ten sposób osiągamy sytuację win-win. Wszystkie strony są wygrane. Naszym zdaniem o to właśnie chodzi w skutecznej komunikacji – dodaje Agnieszka Szostek. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agnieszka Szostek jest związana z branżą PR od 17 lat. Przez ten czas zdobywała doświadczenie, tworząc i realizując strategie i projekty o różnorodnej tematyce: od tych unijnych (PARP) przez parentingowe (Fisher-Price, Barbie), korporacyjne (3M Poland), beauty (Carex, Luksja), modowe, motoryzacyjne, spożywcze (DayUp) aż po HoReCa (San Pellegrino). Zajmowała się również prowadzeniem komunikacji wewnętrznej klientów, organizacją eventów, pracą z influencerami i celebrytami. Pracując dla międzynarodowych koncernów, realizowała również działania 360 – dbając o spójność komunikacji wszystkich działań marketingowych. 

Izabela Żyndul-Jamka od 5 lat realizuje działania z zakresu public relations oraz influencer marketingu, dbając o spójną komunikację marek. Odpowiedzialna była również za tworzenie strategii public relations oraz tworzenie contentu na kanały social mediowe klientów. Doświadczenie zdobywała podczas współpracy z klientami z segmentu FMCG (Super Krówka, Inna Bajka, Rodowita) oraz z międzynarodowymi brandami z segmentu beauty (Il Salone Milano, Dermena, Samarite), lifestyle (CEWE, Oeparol) czy parenting (Canpol babies, LOVI). 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się