WINIARY wybrało Garden of Words

Marka WINIARY, jedna z wiodących firm na rynku spożywczym, rozpoczęła współpracę z Agencją Garden of Words. Agencja odpowiada za stworzenie strategii PR marki i jej realizację. Wybór Agencji został dokonany w drodze przetargu.
O autorze
1 min czytania 2014-04-24

Agencja Garden of Words będzie odpowiedzialna za media relations oraz doradztwo komunikacyjne w obszarze PR konsumenckiego, w tym działania PR wspierające produkty z portfolio klienta.

Marka WINIARY jest obecna na polskim rynku od ponad 70 lat, a jej produkty zajmują wiodące pozycje w większości segmentów kulinarnych. W portfolio marki znajduje się w sumie ponad 200 różnych produktów: od ulubionego Majonezu Dekoracyjnego WINIARY, przez wybierane od pokoleń zupy, buliony, sosy, przyprawy i desery po innowacyjne nowości jak np. WINIARY POMYSŁ NA… PAPIRUS, które są dla konsumentów gwarancją dobrego smaku i wysokiej jakości, a także doskonałego połączenia tradycyjnej polskiej kuchni z inspirującym i współczesnym podejściem do gotowania. Produkty marki WINIARY rokrocznie zdobywają liczne nagrody przyznawane przez konsumentów i detalistów. W 2011 oraz 2012 roku redakcja „Rzeczpospolitej” przyznała marce WINIARY prestiżowy tytuł Najmocniejszej Marki Roku, a w 2013 r. marka już po raz drugi znalazła się w elitarnym gronie najsilniejszych brandów w Polsce i otrzymała tytuł Superbrands Created in Poland 2013/2014.

Działania dla marki WINIARY prowadzi zespół konsultantów: Edyta Szyszło, Account Executive oraz Ewelina Nowicka, Account Executive, a koordynuje Monika Zagórska, Account Manager. Zespół kierowany jest  przez Iwonę Michalczyk, Client Service Director.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj