Playbook NM!

Playbook NM!

Playbook NM!

Prowadzisz akcje z influencerami? Dołącz do gry i podziel się wskazówkami oraz przykładami ciekawych działań.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Wiosenna edycja konferencji I ​​❤ Marketing & Technology w nowej odsłonie

Wiosenna edycja konferencji I ​​❤ Marketing & Technology w nowej odsłonie
W dniach 8–10 kwietnia Warszawa ponownie stanie się centrum wiedzy i inspiracji dla marketerów, przedsiębiorców i pasjonatów marketingu. 19. edycja największej konferencji branżowej w Polsce powraca w odświeżonej wersji, która nie tylko będzie najbardziej obszerną z dotychczasowych, ale także ma zadowolić nawet tych najbardziej wymagających.
O autorze
1 min czytania 2025-01-21

I ​​❤ Marketing & Technology to wydarzenie, które zdecydowanie zasługuje na uwagę potencjalnych odbiorców. Wydarzenie zgromadzi około 2000 uczestników, którzy w ciągu trzech dni konferencji będą mieli okazję wybierać spośród aż dziewięciu ścieżek tematycznych! Bogaty program prelekcji został podzielony na rekordową liczbę wystąpień. 

W agendzie znalazły się znane i lubiane klasyki, takie jak I ❤ AI, I ❤ marketing i I ❤ social media, ale nie zabrakło też miejsca na nowości, a wśród nich m.in. I ❤ PR czy I ❤ biohacking.

Dla bardziej zaawansowanych marketerów odbędą ścieżki PRO, czyli kolejna nowość w programie wydarzenia. Ze względu na ich poziom ekspercki, prezentacje zostaną wydłużone do 40 minut, a zadaniem prelegentów będzie kompleksowe podejście do realizowanego tematu, czyli analiza problemu, jak i przedstawienie jego rozwiązania. 

Podział ścieżek na poszczególne dni eventu prezentuje się następująco:

  • 8 kwietnia: I ❤ AI, I ❤ PR, I ❤ PRO ads&analytics
  • 9 kwietnia: I ❤ marketing, XSUMMIT, I ❤ PRO seo&content
  • 10 kwietnia: I ❤ social media, I ❤ biohacking, I ❤ PRO e-mail marketing

Uczestnicy mają do wyboru tzw. bilety pojedyncze, uprawniające ich do uczestnictwa w danej ścieżce tematycznej lub pakiety, w ramach których mogą wybrać się na kilka dni konferencji. Dzięki temu mają szansę na dopasowanie tematyki wystąpień do swoich potrzeb i preferencji.

A co z wymianą doświadczeń? Osoby liczące na żywy networking na pewno nie poczują się zawiedzione. Zaletą konferencji jest również to, że spotykają się na niej przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych, dzięki czemu wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie wydarzenia: ilovemkt.pl.