Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na śniadanie. Kampania ma przekonać konsumentów, że śniadanie to podstawa całego dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane – zapewni energię na cały dzień.
Działania reklamowe zostały zaplanowane od 7 do 31 marca. Od 7 marca startują emisje spotów reklamowych w TVP, TVN oraz Polsacie. Wsparte będą one reklamą w prasie handlowej (m.in. Poradniku Handlowca i Wiadomościach Handlowych). Wizerunkowym uzupełnieniem kampanii będą działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), oraz na www.sniadaniowa.com.pl.
Zobacz również
Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz Brand Friendly.
Planowanie i zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]