Born2be kieruje do klientek emocjonalny przekaz afirmujący ciekawość życia, realizację siebie, indywidualność i odwagę dziewczyn. Drugą jego cechą jest zaproszenie do współpracy bohaterek z krwi i kości, które ucieleśniają wartości bliskie marce. W przypadku najnowszej, wiosennej kampanii hasło brzmi: „Odkrywaj więcej!”, a wystąpiły w niej didżejki Tycjana Aquasanta i Natalia Kusiak – 2/3 popularnego trio warszawskiego kolektywu Princess Rap.
– Tym razem namawiamy dziewczyny do kolorowej podróży w głąb własnych myśli i pragnień, aby odkryć i docenić siebie na nowo. Formą takiej osobistej reinterpretacji jest nowy styl, np. prezentowane w spocie sportowe buty z barwnymi akcentami. Przecież wiosna, jak żadna inna pora roku, zachęca do zmian – mówi Paulina Ciecierska, brand manager Born2be. – Jesteśmy przekonani, że ten komunikat wspierany przez influencerki z grupy docelowej trafi do naszych dotychczasowych klientek i pozyska nowe – dodaje Ciecierska.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
– Nowoczesny język, nieoczywiste skojarzenia, zaskakujące rozwiązania, pozytywne i wzmacniające treści. Te środki sprawdziły się w poprzednich odsłonach kampanii. Pozostajemy zatem im wierni budując nową opowieść – podkreśla Daniel Duniak, marketing director spółki AZAGroup, do której należy Born2be. – Lecz komunikacja to nie wszystko. Oferta naszego sklepu oparta na ogromnym wyborze trendowych butów i ubrań w przystępnych cenach – jest najistotniejszym filarem, na którym zbudowaliśmy jeden z najbardziej lubianych i najczęściej odwiedzanych e-commerce’ów w branży fashion z grubo ponad 2 milionami realnych użytkowników miesięcznie. Chcemy widzieć ich jeszcze więcej – dodaje Duniak.
Kampania „Odkrywaj więcej!” jest emitowana w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych. Będzie miała również swoją odsłonę w kanałach digitalowych i w prasie. Promujący ją spot oraz sesja zdjęciowa powstały na hiszpańskiej Teneryfie. Ze strony AZAGroup za produkcję odpowiadali Paulina Ciecierska i Daniel Duniak. Film wyprodukowany przez Flotę Filmową wyreżyserował Amon Schulz. Autorem zdjęć do spotu jest Michał Dymek. Andrzej Belina Brzozowski wykonał zaś sesję zdjęciową.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing