Wirtualna ambasadorka promuje nowy model Renault Kajdar

Wirtualna ambasadorka promuje nowy model Renault Kajdar
Marka Renault w ramach promocji nowego modelu samochodu Kadjar postawiła na niecodzienne rozwiązanie i na potrzeby kampanii wykreowała wirtualną ambasadorkę – Liv.
O autorze
1 min czytania 2019-01-30

W celu promocji swojego nowego modelu Kadjar marka Renault jako jedna z pierwszych w branży motoryzacyjnej postawiła na wyjątkowe rozwiązanie – na potrzeby kampanii wygenerowała komputerowo wirtualną ambasadorkę – Liv, która pojawi się we wszystkich materiałach kampanijnych.


– Liv faktycznie istnieje. Będzie obecna we wszystkich naszych mediach w tej kampanii Renault Kadjar. Jest więc bardzo możliwe, że spotkasz ją w Internecie, TV lub innym medium. Mamy też nadzieję, że wkrótce odbędzie podróż po kilku europejskich krajach, gdzie czeka na nią wiele ekscytujących doświadczeń – powiedział Gaëlle Le Grouiec, dyrektor komunikacji marketingowej Renault Europe G9.

Dodatkowo z wirtualną ambasadorką będzie można porozmawiać za pośrednictwem chatbota w aplikacji Messenger.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania swoim zasięgiem obejmie media tradycyjne, TV i radio, a także kampanię display w internecie i działania w social media.

Za opracowanie wirtualnej ambasadorki odpowiada agencja Publicis Conseil. Nad jej stworzeniem pracował zespół ponad 100 osób.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wirtualni ambasadorzy wykorzystywani są coraz częściej w świecie mody. Do swojej jesiennej kampanii z ub. r. dom mody Balenciaga zaangażował duńskiego artystę Yilmaza Sena, który na jej potrzeby stworzył kilku wirtualnych influencerów.

PS2

Także marka odzieżowa Balmain w jednej ze swoich kampanii wykorzystała komputerowo wykreowane modelki.